Typerä kierukka oli tulossa itsekseen ulos..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kierukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kierukka

Vieras
Saa olla viimenen kerta kun mulle laitetaan hormonikierukka.. Otin sen 8kk sitten ja koko tämän ajan mulla on ollut satunnaisia vatsakipuja, yhdyntäkipuja ja todella epämääräisiä vuotoja.. Välillä menkat 4 viikkoa, välillä 2kk poissa, sitten taas monta viikkoa vuotoa jne..

Terveyskeskukseen ei ole saanut aikaa kun ovat kuulemma olleet vaan sivuoireita ja poistuvat ajallaan. Nyt viimein sain ajan lääkärille kun heidän mielestään tarpeeksi aikaa oli kulunut ja kas vain, kierukka oli TULOSSA ULOS kohdunkaulakanavassa ja lisäksi vielä vinksallaan! Lääkäri sanoi että oli normaalia vaikeampi irrottaa kun oli pois paikaltaan.

Olisin siis voinut tulla raskaaksi milloin hyvänsä..

Eli varatkaa se lääkäriaika heti jos on epätavallisia oireita kierukasta! Itseäni kyllä ottaa päähän heittää hukkaan tuo 159 ? mitä kierukka maksoi kaikkien kipujen ja kärsimysten jälkeen.. huoh.

Mulla oli ihan samalaisia kokemuksia hormonikierukan kanssa.
Asetuksen jälkeen alkoi jo kauheat alavatsakivut, vuodin verta kuin saavista.
Vuoto muistaakseni hiukan hellitti mutta mahakipu oli kovaa ja lisäksi huimausta,kuumeilua yms.
Eräs kaunis päivä tuntui sitten varsin epämiellyttävältä ja kas kummaa kun tsekkasin tilanteen niin se pirun kapistus olikin minun kädessäni, eli suorastaan vain tippui pois.
No mutta loppuipahan kipuilut pian kierukan tippumisen jälkeen.
Enään ei kiitos tännekkään.

Alkuperäinen kirjoittaja ....:
Mulla oli ihan samalaisia kokemuksia hormonikierukan kanssa.
Asetuksen jälkeen alkoi jo kauheat alavatsakivut, vuodin verta kuin saavista.
Vuoto muistaakseni hiukan hellitti mutta mahakipu oli kovaa ja lisäksi huimausta,kuumeilua yms.
Eräs kaunis päivä tuntui sitten varsin epämiellyttävältä ja kas kummaa kun tsekkasin tilanteen niin se pirun kapistus olikin minun kädessäni, eli suorastaan vain tippui pois.
No mutta loppuipahan kipuilut pian kierukan tippumisen jälkeen.
Enään ei kiitos tännekkään.

Ai kamala, kiva jos et olisikaan huomannut kierukan tipahtamista.. Mulla alko heti isot menkat nyt kun kierukka otettu pois. Aion kyllä vähän aikaa nyt olla ihan luomuna tai siis kortsuilla, nuo kierukan hormonit ja muut sivuoireet oli kyllä yhtä helvettiä. Hain ehkäisyrenkaan apteekista, pitänee sitä kokeilla jonkin ajan päästä..

Kuinka pitkään ehdit kierukkaa käyttää??