Typerä kaksplus :/ Lähettivät mulle lahjaksi lehden, joka mulla jo on :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
Ostin uusimman kaksplussan jokunen aika sitten ja eilen tuli vauvan syntymän johosta onnisttelut ja uusin kaksplus.

No ensinnäkin, vauva syntyi yli 3kk sitten ja tää uusin lehti ilmestys ikuisuus sitten, joten sen olen jo irtonumerona hankkinut.

Jotta eipä tästä nyt mulle hyötyä ollut. Höh.

Alkuperäinen kirjoittaja Hoodrat:
Ja koskaan ei olla mistään tyytyväisiä.

MUOK, jos et olisi saanut lehteä niin olisit valittanut, että kaikki muut saivat.

Miten mä arvasin, että tähän tulee tämäntyylinen kommentti :laugh:

Kyllä mä oisin ollut ihan tyytyväinen jos se lehti olisi tullut about sen ilmestymisaikaan, jolloin en ois sitä ehtinyt kaupasta ostamaan. Nyt tuo toinen on ihan turha ja se on turha muutoinkin, kuin vain mun kannalta.

Me siis kierrätetään lehdet naapuruston parissa ja sitten viedään ne neuvolaan tms. jonka ohi kuljetaan. Pyritään siis saamaan siitä lehdestä mahd. suuri hyöty koska siihen on luonnonvaroja tuhlattu. Kun pohdin siis nyt tätä asiaa tältä kantilta, niin ihan haaskausta tuo toinen lehti.

Toivottavasti saan sen ujutettua jollekulle, jotta siitä joku saa hyödyn.

Enkä ois valittanut että kaikki muut saa, mutta mä en, koska mä en toennyt että tommosia nykyään saa ;)

Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:
Ei ne voi tietää mikä numero sulla on =) Varmasti kyrsii...Onko se tän kuun numero?

Ei tietenkään voi tietää, mutta jos ne ois lähettänyt sen silloin kun se ilmestys, niin sitten sitä ei ois mulla voinut vielä olla...nyt kuitenkin riski oli jo aika iso, että lukijalla se jo on, kun siitä ilmestymisestä on niin pitkä tovi :)

Ja on uusin numero :)

Mä voin ottaa sen lehden. :D
Ymmärrän kyllä harmistuksesi. Joskus kun itselle käy noin, kyllähän se vatuttaa. Toisaalta, sitten voin antaa sen kaverille hyvällä omalla tunnolla. :)

No ne ei tosiaan voi tietää että sulla se oli jo.
Kaks Plushan on sellainen lehti jossa jutut ei hetkessä vanhene.
Sain itsekin jostain sporttilehdestä tilaajalahjana pari vanhaa lehteä enkä koe että se olisi huono asia kun ne jutut on aika ajattomia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ymmärrän kyllä harmistuksesi. Joskus kun itselle käy noin, kyllähän se vatuttaa. Toisaalta, sitten voin antaa sen kaverille hyvällä omalla tunnolla. :)

No tule hakemaan, kyllä sä sen saat :)

Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

No tule hakemaan, kyllä sä sen saat :)

Tulisin jos asuisit lähempänä. :)

Joku täällä jo aiemmin huhuili vanhaa ostetaan/myydään/vaihdetaan/annetaan palstaa.Sitä kaipaan minäkin.Olen ostanut,myynyt,vaihtanut ja lahjoittanut kaikenlaista siellä aikoinaan.Oli helpompi ja kivempi kuin tuo uusi :kieh: