Typerä Huutonet :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kaksi viimisintä juttua mitä oon kattonut, on mennyt nenän edestä. Sovittu siis ilmeisesti yksityisviestein joku summa, minkä jälkeen koko huuto suljetaan :( Ja sinne on sit mennyt, vaikka itse olisin ollut valmis enempi maksamaan...

Sitä edellisellä kerralla yritin huutaa vaatepakettia niin jostain syystä herjasi koko Huutonet vain "odota" ja "odota" enkä saanut huudettua ja kohta lukikin jo "kohde suljettu" :(

Liikaa vastoinkäymisiä! Mä taidan ruveta käymään kirppareilla vaan...

Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Miksi et laittanut korotusautomaattia päälle???

Näin juuri. Mä en käsitä miski ihmiset jatkuvasti parkuu siitä että meni nenän edestä jne. Sen kun saa estetty niinkin helpolla, kuin korotusautomaatilla.

No sori, että en ajatellut asiaa, kun huutoaikaa oli vielä yli vko jäljellä. Mun mielestä kun se lukee siellä säännöissäkin, että on kiellettyä tehdä tolleen. Mutta ilmeisesti pitäisi tajuta, että viis säännöistä ja ei saa valittaa.

Kiitos myötätunnosta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Näin juuri. Mä en käsitä miski ihmiset jatkuvasti parkuu siitä että meni nenän edestä jne. Sen kun saa estetty niinkin helpolla, kuin korotusautomaatilla.

No sori, että en ajatellut asiaa, kun huutoaikaa oli vielä yli vko jäljellä. Mun mielestä kun se lukee siellä säännöissäkin, että on kiellettyä tehdä tolleen. Mutta ilmeisesti pitäisi tajuta, että viis säännöistä ja ei saa valittaa.

Kiitos myötätunnosta.

Ei sun multa tarvitse anteeksi pyytää sitä jos et ollut asiaa ajatellut. Jatkossa nyt kuitenkin sitten kannattaa ajatella. Eikä todellakaan ole kiellettyä tehdä noin joten haukut nyt väärää puuta.

Mä nyt en varsinaisesti näe, että tämä on sellainen asia josta pitäisi myötätuntoa niin hirmuisesti nähdä. Etköhän sä tuon asian yli pääse.

Kiitos myötätunnosta.

Missä siellä?

Kiitos myötätunnosta.

Siis eihän tuo mitään kiellettyä ole! Myyjä saa sulkea kohteen, koska haluaa, mutta on velvollinen myymään siihen mennessä suurimman tarjouksen tehneelle. Korotusautomaatti vaan käyttöön!

mä suljin juuri pari kohdetta, tosin sinne ei ollut tullut yhtään huutoa. huudon sulkeutumisajankohta osui huonoon päivään joten suljin ennakkoon.

jos oot jostain kiinnostunut, niin tosiaan kannattaa heti laittaa huuto, eikä odotella viimeiseen päivään. Multakin tuotteista kyseltiin, mutta kukaan ei sitä ekaa huutoa laittanut. myyn aina halvalla hyvää, joten saan menemään sen sittenkin kun on taas aikaa hoitaa kaupat heti huudon sulkeuduttua.

En tarvitse koko korotusautomaattia, kun siirryn kirppareihin. Tämäkin keskustelu lisäsi päätöstäni. Todellakin oli käsitys, että huutokaupan "ohi" myyminen on kiellettyä.

En tarvitse koko korotusautomaattia, kun siirryn kirppareihin. Tämäkin keskustelu lisäsi päätöstäni. Todellakin oli käsitys, että huutokaupan "ohi" myyminen on kiellettyä.

Eihän sitä ohi myyty, jos kerran sinne huutoja tuli.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Eihän sitä ohi myyty, jos kerran sinne huutoja tuli.

Nimenomaan...ei sitä myyty ohi. Kohde vain suljettiin ennakkoon ja that´s it. Se on ihan sallittua.

mullakin aina välillä palaa hihat huutikseen, joko ostajana tai myyjänä. sitten olen useamman kuukauden käyttämättä, mutta sit taas jatkan huutis-uraani. :)

ihmisiä ne myyjätkin on.

Olitko edes laittanut huutoa vai pelkästään vasta katsellut kohdetta?
Mua välillä pännii kun ihmiset on valmiita maksamaan niin paljon joistain mua kiinnostavista kohteista ettei siinä auta edes korotusautomaatti.... mutta hyvä tietenkin myyjälle! :)

Jos sulla on joku huutonetissä myynnissä ja siellä huutoja, sä et voi myydä sitä esim. jonkun muun netti-tai lehti-ilmoituksen kautta. Se on ohi myymistä.

Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:

Jos sulla on joku huutonetissä myynnissä ja siellä huutoja, sä et voi myydä sitä esim. jonkun muun netti-tai lehti-ilmoituksen kautta. Se on ohi myymistä.

Toisaalta jos tavara silti myydään korkeimman tarjouksen tehneelle, niin samahan se on oikeastaan mistä kautta se huutaja on kohteen bongannut.