Työvoimakoulutus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wieruus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

Wieruus

Vieras
Miten se nyt meni, että onko ansiosidonnainen päiväraha työvoimakoulutuksessa isompi kuin nyt kun olen kotona? Se 9e tulee kuitenkin päivässä lisää. Mutta tuliko siihen muita korotuksia?

Systeemit muuttunu siitä varmasti kun olen viimeksi moisessa ollut.

Parisen vuotta sitten oli joku aktivointilisä(jotain 4e päivässä). En tiedä oliko sellaista t.kassoilla mutta kelan työmarkkintuella elävtä saivat sellaisen jos osallistui johonkin työv.poliittiseen koulutkseen tai tev:seen

[QUOTE="vieras.";29427085]Mihin koulutukseen menet? :)[/QUOTE]Ravitsemuspuolen täydennyskoulutukseen, virallista nimeä en nyt muista. Mutta päivitetään keittiöalan juttuja ym.

Jatkokysymys aiheeseen liittyen tähän samaan ketjuun niin ei kenenkään tavitse nurista että kun teen uusia aloituksia tyhmistä asioista kokoajan.

ELI

Nyt kun olen täyttänyt noita rahalappuja netissä niin voinko täyttää normaalisti tuonkin seuraavan netissä vaikka kesken alkaa koulutus? Ettei sinne liittoon tarvi laittaa paperiversiota?
Kysyin työkkäristä, mutta ne ei osanneet vastata kun on muutoksia tullu asioihin vuoden alusta. Liitosta eivät tykänneet vastata puhelimeen. Laitoin sitten viestiä, mutta yleensä niillä kestää se vastaaminen niihin.

Yhteistyössä