Työttömäksi ilmoittautuminen netin kautta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lippe
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lippe

Vieras
Kun täyttää mol.fi-sivuilla sen työkkärihakemuksen jne. niin alkaako työttömyys sitten siitä päivästä? Sitä ei siis voi täyttää etukäteen?? Tuleeko päätös kirjallisena kotiin? Pitääkö mennä työkkäriin paikan päälle ollenkaan?

Työttömäksi hakeminen netissä on helppoa!! Ilmoita minulle sähköpostin kautta yhteystietosi, nimesi, sekä syy, miksi olet työtön. Työskentelen Helsingin Kelalla kansainvälisellä osastolla, voin ilmoittaa henkilön työttömyyden asuinpaikkasi työkkäriin. Ei tietenkään ole pakkoa mutta helposti se kävisi. Kiitos. Sähköpostini on nanja.96@hotmail.com , olen siis Nanja Peräsalo.

Työttömäksi hakeminen netissä on helppoa!! Ilmoita minulle sähköpostin kautta yhteystietosi, nimesi, sekä syy, miksi olet työtön. Työskentelen Helsingin Kelalla kansainvälisellä osastolla, voin ilmoittaa henkilön työttömyyden asuinpaikkasi työkkäriin. Ei tietenkään ole pakkoa mutta helposti se kävisi. Kiitos. Sähköpostini on nanja.96@hotmail.com , olen siis Nanja Peräsalo.

???

Tuota nyt ei usko erkkikään

[QUOTE="lipponen";23363954]todellisuus ei ole päältä katsottua. sinun täytyy ymmärtää faktat !! mieti mikä sinulle Itsellesi on PARASTA??[/QUOTE]

oLEN TÄYSIN SAMAA MIELT' IIÅPOSEN KANSSA! SEHÄN ON VAIN HYVÄ ETTÄ JOKU TARJOAA APUAAN!!:)

Yhteistyössä