Työt (sijaisuus) loppuu, pitäiskö tehdä muksu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kohta työtön hoitaja?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mä lopetin työt kun en voinutkaan laittaa alle vuosikasta hoitoon, ja toinen olis nyt haaveissa :) näin ne tilanteet muuttuu...urani kotiäitinä siis jatkuuuuuu.....;)

Alkuperäinen kirjoittaja kohta työtön hoitaja?:
No ei se kyllä mikään ratkaisu ole... tuli vaan sellainen turhautuminen. Äippälomalla ei tarviis töiden hakua murehtia :(

Työtävieroksuva lurkki. Häpeäisit, hyi hitto.

Ainaki kymshp eli nykyinen carea maksaa 3 ekalta äitysloma kuukaudelta täyden palkan ja oon saanu sen myös sijaisena =) koska jäin äippälomalle ennekuin määräyskirja loppu.

Alkuperäinen kirjoittaja hoitsu2:
Ainaki kymshp eli nykyinen carea maksaa 3 ekalta äitysloma kuukaudelta täyden palkan ja oon saanu sen myös sijaisena =) koska jäin äippälomalle ennekuin määräyskirja loppu.

kirjotinko jotenkin epäselvästi??

Ai nii ja mulla on kyllä sellanen tilanne, et työt loppu mut en ilmottautunu vielä mihinkää koska haluun olla muutaman päivän (oman pussin päälle) lomalla. Jos rekryyn soittaa niin on samana iltana töissä =)

Alkuperäinen kirjoittaja lapsia neljä:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja lapsia neljä:
Lapsia ei tehdä ne saadaan :)

blaa blaa...

On vai blaa blaa. Teeppäs se lapsi sitten ja näytä tulos :)
Itse olen joka ikisen lapseni saanut :)
Vää-älyisyyden takia taisit saada potkutkin

En ole saanut potkuja :whistle:
Kyllä sitä saamista edellyttää tekeminen, kuten joku jo mainitsi.

Alkuperäinen kirjoittaja LadyPink:
Alkuperäinen kirjoittaja hoitsu2:

kirjotinko jotenkin epäselvästi??

Juu kyllä seka kera lukemattomien kirjoitusvirheiden :o ei ne maksa vakiporukallekaan kuin sen 3kk :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tassut:
Hoitoalalla on hyvin töitä tarjolla, voit hyvin saada uuden paikan.

Toivottavasti!
3-vuorotyötä en vaan pysty tekemään, että se rajoittaa hieman. Nyt teen 2-vuoroa.

Ootko lähihoitaja? Niillä on enemmän kolmea vuoroa tarjolla. Aika monissa paikoissa ah:t tekee kahta vuoroa.

Miksi kukaan haluaa olla hoitaja? Mikä on saanut teidät tuohon työhön?
Itseäni jotenki ällöttää se kun pitäisi akkoja ja ukkoja paapoa ja väännellä ja vaihtaa kuiviin ja kylvetellä ym.
Itse en voisi kyseistä työtä tehdä, mutta arvostan sitä. Ja sekin työ on kuitenkin tehtävä.

Tämä nyt ei siis ole tarkoitettu mitenkään ivailuksi.

Alkuperäinen kirjoittaja jennika:
Miksi kukaan haluaa olla hoitaja? Mikä on saanut teidät tuohon työhön?
Itseäni jotenki ällöttää se kun pitäisi akkoja ja ukkoja paapoa ja väännellä ja vaihtaa kuiviin ja kylvetellä ym.
Itse en voisi kyseistä työtä tehdä, mutta arvostan sitä. Ja sekin työ on kuitenkin tehtävä.

Tämä nyt ei siis ole tarkoitettu mitenkään ivailuksi.

Mä tykkään tästä työstä (joka on paljon muuta kuin vääntelyä tai paapomista :) ), mutta kunnallisella puolella kaikki on jotenkin monimutkaisempaa kuin yksityisellä :/

Yhteistyössä