K
kohta työtön hoitaja?
Vieras
No ei se kyllä mikään ratkaisu ole... tuli vaan sellainen turhautuminen. Äippälomalla ei tarviis töiden hakua murehtia 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja lapsia neljä:Lapsia ei tehdä ne saadaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja LadyPink:eine maksa sijaiselle ku ens mäseltä kolmelta kuukaudelta palkan ja sit putoo kelan rahalle
T:hoitsu ja 5kk vauva
Alkuperäinen kirjoittaja lapsia neljä:Lapsia ei tehdä ne saadaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja lapsia neljä:Lapsia ei tehdä ne saadaan![]()
blaa blaa...
Alkuperäinen kirjoittaja kohta työtön hoitaja?:No ei se kyllä mikään ratkaisu ole... tuli vaan sellainen turhautuminen. Äippälomalla ei tarviis töiden hakua murehtia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hoitsu2:Ainaki kymshp eli nykyinen carea maksaa 3 ekalta äitysloma kuukaudelta täyden palkan ja oon saanu sen myös sijaisena =) koska jäin äippälomalle ennekuin määräyskirja loppu.
Alkuperäinen kirjoittaja lapsia neljä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja lapsia neljä:Lapsia ei tehdä ne saadaan![]()
blaa blaa...
On vai blaa blaa. Teeppäs se lapsi sitten ja näytä tulos
Itse olen joka ikisen lapseni saanut
Vää-älyisyyden takia taisit saada potkutkin
Alkuperäinen kirjoittaja LadyPink:Alkuperäinen kirjoittaja hoitsu2:Ainaki kymshp eli nykyinen carea maksaa 3 ekalta äitysloma kuukaudelta täyden palkan ja oon saanu sen myös sijaisena =) koska jäin äippälomalle ennekuin määräyskirja loppu.
kirjotinko jotenkin epäselvästi??
Alkuperäinen kirjoittaja tassut:Hoitoalalla on hyvin töitä tarjolla, voit hyvin saada uuden paikan.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja tassut:Hoitoalalla on hyvin töitä tarjolla, voit hyvin saada uuden paikan.
Toivottavasti!
3-vuorotyötä en vaan pysty tekemään, että se rajoittaa hieman. Nyt teen 2-vuoroa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hoitsuille löytyy lähes joka paikassa helposti töitä.
Alkuperäinen kirjoittaja jennika:Miksi kukaan haluaa olla hoitaja? Mikä on saanut teidät tuohon työhön?
Itseäni jotenki ällöttää se kun pitäisi akkoja ja ukkoja paapoa ja väännellä ja vaihtaa kuiviin ja kylvetellä ym.
Itse en voisi kyseistä työtä tehdä, mutta arvostan sitä. Ja sekin työ on kuitenkin tehtävä.
Tämä nyt ei siis ole tarkoitettu mitenkään ivailuksi.