Työt leipomossa... kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nitima
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en itse ole koskaan ollut töissä leipomossa vaikka leipurin koulutus mulla onkin. Mutta työharjoittelun perusteella voin kertoa että raskasta se totisesti on. Ja kyllä mun käsittääkseni saa halvemmalla ainakin niitä epäkurantteja tuotteita. Tai siis siellä leipomossa jossa mä olin harjoittelussa, oli ne kaikista huonoimmat leipomukset henkilökunnan kahvihuoneessa ja sitten ne pikkuisen epäkurantit tuotteet myytiin viereisestä puodista halvalla kenelle tahansa.

Miehen veljen tyttöystävä on leipomossa töissä ja hänellä on kyllä hyvä palkka, semmoinen reilu 2000 ?. Mutta tekee kyllä paljon yövuoroja ja viikonloppuja myös töitä.

Kiitos vastauksesta! Tossa olis ma-pe klo 3.00-10.30. Eli saakohan tosta aamuyön töistä jotain lisiä? Kun vkl-töitä ei käsittääkseni ainakaan ole.
Oottelen, jos joku viel osais kertoa jotain.

Alkuperäinen kirjoittaja Nitima:
Kiitos vastauksesta! Tossa olis ma-pe klo 3.00-10.30. Eli saakohan tosta aamuyön töistä jotain lisiä? Kun vkl-töitä ei käsittääkseni ainakaan ole.
Oottelen, jos joku viel osais kertoa jotain.

Kyllä noista yön tunneista maksetaan hyvin. En tosin tiedä miten paljon,mutta hyvin kuitenkin.

Aika ympäripyöreetä multa, sorry :ashamed:

Mitä haluat ja et halua tietää.
Kymmenen vuoden kokemus leipurina olosta.
Paistaja saa parhaan palkan ja se ei totisesti ole kaikkein kevein duunia.Tosin ei leipomossa mikään.
Yölistä tulee aamu kuuteen asti.

Leipomoissa yölisä klo 21 - 6 on 100 %, leipomon pitää tietysti olla auki myös yöllä, jotta näistä lisistä voi hankkia. Sunnuntaisin vielä satasella perustuntiansio eli 300 %.

Yhteistyössä