Mun päivä tänään: ylös kello 06:00, lenkille. Kotiin kello 07:00 ja suihkuun. Sillä välin mies ja tytär olivat heränneet. Mies laittoi kahvia ja meni herättämään poikaa. Mä pukeudun ja alan puuhata aamupalaa muksuille ja itselle, mies ottaa kahvia mukiin ja lähtee ajelemaan töihin n. 07:20. Minä meikkailen ja puen muksut, sitten autoon kello 08:30 ja päiväkodille. Vien pienemmän ensin ja sitten isomman, päiväkodilla kasvatuskumppanuus-keskustelu omahoitajan kanssa, noin tunnin. Menen töihin kymmeneksi. Lounas klo 14:30-15:15. Kotiin pääsen 18:15 ja mies on hakenut lapset. Jutellaan, touhutaan, levitetään pyykkejä, iltapalaa kello 19 jälkeen ja muksut sängyssä n. kello 20:00. Isompi nukahtaa heti, pienemmälle käyn antamassa vettä vielä 20:30. Mies lähti salille 20:15 ja mä laskutan asiakkaita ja lorvin täällä. Kohta telkkarin ääreen tunniksi ja 10 maissa nukkumaan.
Mulla työpäivät on normisti 8:30-16:30, 9-17, 10:15-18:15 ja lisäksi kolmesta lauantaista kaksi on töitä, viikolla on sitten YLEENSÄ vapaa jos on lauantain töissä, silloin teen oman firman juttuja ja hoidan juoksevia asioita ja muksut on lyhyemmän päivän hoidossa. Kyllä noille semmoinen 9-tuntinen päivä tulee ja aamulla ei yleensä muuta ehdi kuin aamupalat ja pesut ja pukemiset ja autoon, illalla sitten jää enemmän aikaa riippuen siitä mikä vuoro mulla on. Semmoiset viikot kun mies on reissuhommissa (esim. ti-pe työmatkalla) ja mulla on iltavuoroviikko eli tuo 18:15 päättyvä, on kyllä ihan yhtä helvettiä ja ei paljon perheen yhteistä aikaa ole!