Työssäkäyvä äiti+ oma harrastus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Nella"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Nella"

Vieras
Olen itse vielä äitiyslomalla ja tarkoitus palata töihin äippäloman jälkeen. Tällä hetkellä pudotan painoa ja olen ruvennut käymään salilla. Ólen tähän asti maksanut kuukausi kortteja, mut nyt tekisi mieli liittyä jäseniksi, olisi halvempaakin. Mut nyt on alkanut mietittyy et miten sit ku palaan töihin? Tarkoitan lähinnä, et raaskiiko sitä sit enää mennä työpäivän jälkeen salille, kun lapset on muutenkin olleet aamun ja aamupäivän hoidossa?? Olisi kiva kuulla muidedn mielipiteitä. En kyllä joka päivä sielä salilla ramppaa, korkeintaa 4 kertaa viikossa, ja noin pari tuntia menee koko reissuun...

Siellä salilla voi olla tehokkaamminkin kun 2 tuntia per kerta. Noin 40 minuuttia treenausta 4 kertaa viikossa on vallan riittävä ja tuo tuloksia, jos treenaat lihasryhmittäin. Ja vaikka arkena ei olisi aikaa edes tähän, voithan käydä viikonloppuisin salilla. Käyt sitten vaikka pari kertaa lenkilllä viikolla..

no joo, kyllä kerran viikossa kai raaskii. Itse kävin noin kerran viikossa kun mies hoiti 1veetä kotona ja itse olin töissä.
riippuu siitä onko lapsella muita läheisiä. Hoitaako isä tai mummot y

Useimmille saleille pääsee avainkortilla jo heti aamukuudelta, ja ovat auki n. klo 23 asti. Voithan käydä esim. lauantaina ja sunnuntaina, ja viikolla sitten pari kertaa. Itse tykkään mennä monesti salille keskellä viikkoa esim. klo 19-20 maissa, ja mies jää laittamaan poikaa nukkumaan. Käyn 4-5 kertaa viikossa salilla.Meillä tosin lapsi on kotihoidossa.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä