Työskenteleekö kukaan palstalla esim. samassa pk:ssa tai koulussa jota oma lapsi käy?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Tai tiedätkö tällaisia läheltäsi? Omalla lapsellani on pitkäaikaissairaus ja olen voisin koulutukseni puolesta työskennellä mm. pk:ssa tai koulussa. Arveluttaa laskea häntä toisten "armoille" tällä hetkellä edes 4 tunniksi koska lääkitystä vielä haetaan (diabetes).

En välttämättä työskentelisi lapsen luokassa/ryhmässä, mutta samassa koulussa. Tämä toisi minulle mielenrauhaa. Tiedän, että tämä ei ole kylläkään suositus, mutta itseni tuntien, voisin henkisesti näin parhaiten..

Kiitos asiallisista vastauksista, muunlaisia en jaksa tällä hetkellä, kiitos.

Mun sisko työskentelee sillä lailla. =) Hänen tyttärensä on samassa päiväkodissa, jossa siskokin on töissä, tosin siskontyttö on eri ryhmässä kuin missä äiti on töissä. Samassa rakennuksessa on myös koulu jossa siskoni poika käy ensimmäistä vuotta.

Silloin kun mä oon ollut pk:ssa niin mun äiti työskenteli jonkin aikaa samassa pk:ssa :)
Ja voin sanoa että oli kiva kun oli äiti lähellä, varsinkin kun mua kiusattiin tarhassa...

lapsen hoitotaho ei tätä suosittelisi, mutta itse kai me elämämme suunnitelemme loppujen lopuksi. Minun pitää saada kuulemma lepoa ja aikaa olla ajattelematta, mutta se ei nyt vaan onnistu, vaikka kuinka yritän. Me olemme kaikki niin erilaisia ja se meille suotakoon. Onneksi koulun alkuun on vielä aikaa ja ehdimme miettiä tätä vielä.

Kiitos kaikille ja lisääkin vastauksia mielelläni luen :)

Yhteistyössä