Työpaikkaromansseista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Aina sanotaan, että jos duunipaikalla on joku romanssi tms. niin "kaikki tietää". No mulle selvisi eilen, että meidän duunipaikalla yhdellä parilla oli ollut seksisuhde 5 vuotta ja KUKAAN ei tiennyt. Että kyllä sitä jotkut osaa...

Itse olen muutenkin sokee tämmöisille, mutta tälle oli näemmä muutkin sokeita. Yleensä mä aina oon ihan yllättytnyt kun kuulen jostain työpaikkasuhteesta. Olen kai sitten niin naiivi. Itse juttelen paljon miesten kanssa ja käydään yhdessä syömässä etc. mutta hommassa ei ole yhtään mitään. Kaipa niistäkin jutuista sitten joku kuvittelee vaikka mitä.

Mites työpaikkaromanssit teillä. Onko niitä vai ei...

Mä olen mies ja todella naiivi noiden suhteen. Ilmeisesti se vaan on yllättävän harvinaista, että mies ja nainen on kavereita. Eli jos käyvät jossain yhdessä, niin aika usein käyvät myös panemassa. Mä olen varmaan sellainen "väärällä tavalla turvallinen" mies, koska mulla on näitä ns. kaverinaisia aika paljon. Varmaan sitten joku toinen joitain olettaakin.

Tarttee myöntää, että eräälläkin työpaikalla oli sellainen keski-ikäinen varastomies joka heitti ronskia läppää nuorelle tytölle. Ja sitten ne kävi yhdessä syömässä. Ihmettelin sitä touhua, mutta aattelin että ei siinä silti voi olla mitään sen tytön puolelta... Mutta kyllä siinä sitten oli. Homma loppui vasta kun varastomiehen vaimo järjesti niin ettei sen tytön työt jatku.

Mulle selvis yksi työpaikkaromanssi aika hassusti. Meillä oli duunissa yksi nainen, joka oli pituudeltaan ja ruumiinrakenteeltaan aika samanlainen kuin minä. Aika usein meillä oli suht. samanlaiset vaatteetkin, farkut yleensä. Kerran sitten duunin taukohuoneessa mua tartuttiin takapuolesta ja mies sanoin : Sä näytät hyvältä..." No sitten hiljeni kun reaktionomaisesti käännyin ja vähän kirkaisin. Mies meni ihan punaisesti, mutta mulla välähti siinä sekunnissa. Annoin kuitenkin miehen sopertaa jotain... Jotenkin näin se meni:

"Anteeksi, tota, mä kun luulin, siis mä erehdyin.... siis anteeksi ei ollut tarkoitus. Erehdyin taka- eikun siis henkilöstä..."

Eniten nauratti kun meinasi sanoa "erehdyin takapuolesta"...

Silloin mulle selvisi se työpaikkaromanssi.

Heh. Vanhoina hyvinä aikoina mulla oli aina jotain pikkusutinaa duuneissa. Ja kyllähän niistä kaikki tiesi, oli tarkoituskin. Mulla oli ihan tapana puristaa vähän takaapuolesta "muka erehdyksestä". Tuohon aikaan tosin suurin osa tytöistä tykkäs siitä. Toki oli tosikkojakin, mutta heidät yleensä aistin muutenkin.

Kyllähän muutama tuollainen "virhe", johti sänkyynkin (tai kenties duunipaikan siivouskomeroon!).

Ja mulle joku sano, että ne myönnä virheitä, heh heh...

Kaveri meni vuonna 2016 vok:n töihin ja kertoi myöhemmin, että siellä oli aika monenkin asukkaan ja työntekijöiden välillä enemmän ja vähemmän sutinaa.

Meidän duunissa on todella kiusallinen romanssi. Pomo ja kesätyöntekijä. Kesätyöntekijä jatkaa vielä syyskuussa ja sitten ilmeisesti osa-aikaisena.

Luulen, että nöillä saattoi olla suhde jopa ennen tätä kesää tai sitten se alkoi hyvin nopeesti. Todella kiusallista. Mies tietenkin naimisissa ja lapsia jne... Ikää melkein 50v ja sitten panee tuollaista 25v heitukkaa.

Sinällään ei kuulu mulle, mutta kun vaikuttaa ihan helkkaristi työasioihin.

Meidän duunissa on todella kiusallinen romanssi. Pomo ja kesätyöntekijä. Kesätyöntekijä jatkaa vielä syyskuussa ja sitten ilmeisesti osa-aikaisena.

Luulen, että nöillä saattoi olla suhde jopa ennen tätä kesää tai sitten se alkoi hyvin nopeesti. Todella kiusallista. Mies tietenkin naimisissa ja lapsia jne... Ikää melkein 50v ja sitten panee tuollaista 25v heitukkaa.

Sinällään ei kuulu mulle, mutta kun vaikuttaa ihan helkkaristi työasioihin.
Miksi se nainen on se heitukka?
Entä jos mies käytti esimiehen asemaa väärin ja sai sillä lailla naisen ihastumaan itseensä?

Miksi se nainen on se heitukka?
Entä jos mies käytti esimiehen asemaa väärin ja sai sillä lailla naisen ihastumaan itseensä?

Ei olis pitänyt käyttää noin asenteellista sanaa. En todellakaan tiedä, että miten homma on mennyt. Mut mun mielestä ei me naisetkaan olla mitään viattomia uhreja, joita vaan isketään asemaa väärin käyttämällä. Joskus muinoin ehkä jopa painostettiin, mutta tässä ei ole siitä kyse.

Nuorena olin työpaikassa, jossa oli useampi romanssi. Kyllä ne kaikki tiesi.
Nykyisessä työssäni ei ole romansseja, mutta pikkujouluissa silloin tällöin joku erehtyy väärään sänkyyn. Ja nekin aina tiedetään.

Yhteistyössä