Työnantajaja ei kirjoita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja raskaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

raskaana

Vieras
Tässä kk siirryin kelan sairauspäivän rahoille , mutta päätöstä ei voi tehdä ,ellei työnantajani kirjoita yhtä paperia , jolloin kela tekee päätöksen paljonko saisin sairaus päivä rahaa.

Olen saikulla ollut huhtikuussa lähtien. Olen 3 viikkoa montakin kertaa sanonut pomolleni krjoittaisi sen paperin ( kelan antama ) ja nyt tulevana tiistaina menee aika umpeen ja silti ei ole edelleenkään kirjoittanut.

Onko tää jo syrjintää ?

Miehellä oli sama tilanne, kun sai potkut määräaikasesta työpaikasta. Työttömyyspäivärahaa ei saanut ennen kuin edellinen työnantaja kirjoitti jonkun typerän lappusen. Monta kertaa sai soitella perään ja anella ennen kuin ehkä parin kuukauden päästä se sai sen lapun kirjotettua. Kaikki konstit oli käytössä, mut ei kun ei. Ja rahaa ei ennen sitä tullu.

Liitto patisti työnantajaa kirjoittamaan sen nopeasti ja siltikään ei kirjoittanut.

En ole irtisanonut itseni töissä ja sitä se haluaa ,että irtisanoisin itseni.

keneenköhän liitossa kannattaa ottaa yhteyttä ?

Alkuperäinen kirjoittaja Pöllötöllötin;23917519:
Miehellä oli sama tilanne, kun sai potkut määräaikasesta työpaikasta. Työttömyyspäivärahaa ei saanut ennen kuin edellinen työnantaja kirjoitti jonkun typerän lappusen. Monta kertaa sai soitella perään ja anella ennen kuin ehkä parin kuukauden päästä se sai sen lapun kirjotettua. Kaikki konstit oli käytössä, mut ei kun ei. Ja rahaa ei ennen sitä tullu.
Sai potkut määräaikaisesta työpaikasta? Sehän on laitonta.

Eikö se työnantaja oikein tajua homman nimeä? Sillä vissiin on mennyt ohi semmoinen, että se itse saisi sinusta sairaspäivärahaa siltä ajalta, kukn olet ollut saikulla ja hän on maksanut palkkaa.. Köppänä täytyy olla, jos ei raha kelpaa... Kannattaa käydä rautalangasta vääntämässä asia hänelle, kun kyllä se aika ennenkuulumatonta on ettei raha kelpaa...
Ja tietty sitten, kun saikku on palkatonta, se sairaspäiväraha tulee sulle.

Yhteistyössä