M
"MiuMiu"
Vieras
Olen ikäni ollut keittiössä ja kassalla asiakaspalvelualalla (lähes 10v). Nyt sitten tuli työpaikanvaihdos. Sovittiin että tessin mukainen palkka haastattelus ja nyt kun kävin allekirjoittamassa sopimuksen, niin palkka oli ensimmäisen vuoden mukaan. Vähän ihmettelin sitä, mut sano et se on oikein ja netistäkin löytyy. Ja netistä itse löysin et on ekan vuoden palkka 10,14/h.
Nyt kyllä närästää niin paljon, varsinkin kun tiedän olevani hyvä työntekijä, tuntuu että pannaan ihan halvalla.
Mietein vaan et voiks ne tarttuu siihen kun olen ollut keittiön puolel, ettei se ole oikeasti asiakaspalvelua, vaikka siinäkin olen asiakkaita palvellut, vaikken suoranaisesti kassalla. Niinkuin tässä uudessa työssä. Mutta aikaisemmin kyllä löytyy kassakokemusta.
Mielipiteitä ja neuvoja?
Nyt kyllä närästää niin paljon, varsinkin kun tiedän olevani hyvä työntekijä, tuntuu että pannaan ihan halvalla.
Mietein vaan et voiks ne tarttuu siihen kun olen ollut keittiön puolel, ettei se ole oikeasti asiakaspalvelua, vaikka siinäkin olen asiakkaita palvellut, vaikken suoranaisesti kassalla. Niinkuin tässä uudessa työssä. Mutta aikaisemmin kyllä löytyy kassakokemusta.
Mielipiteitä ja neuvoja?