Työkkäristä tuli työtarjous ja nyt olisikin haastattelu toiseen työpaikkaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Työtön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Työtön

Vieras
Tuli perjantaina postissa tuo työtarjous ja siinä lukee, että pikaisesti ottaa yhteyttä työnantajaan. En vielä tänään soittanut koska on ollut avoinna työhakemuksia oman alan töihin. Torstaina sitten olisi työhaastattelu oman alan töihin.

En pidä kuitenkaan varmana, että saisin töitä joten siksi olisi varmaan viisasta pitää ovi auki tuohon työkkärin tarjoamaan paikkaan. Olisiko tyhmää soittaa tuonne toiseen paikkaan ja rehellisesti kertoa, että on tulossa haastattelu oman alan töihin, että voisivatko he odottaa pari päivää? Että tulen kyllä heille töihin jos toisesta paikasta ei tärppää. Tuo työkkärin tarjoama työ alkaisi 4.6 eli ei onneksi edes heti.

Jos en saakaa tuota oman alan työtä ja olen tuon toisen paikan hylännyt niin saan karenssin.

[QUOTE="öö";26307306]Soita sinne työhön osoitukseen ja sovi haastattelu aika vai onko se heti töihin ilman haastattelua?[/QUOTE]

Ei sinne taida olla mitään haastattelua. Aika helppo homma jonne pääsee ihan teinitkin kesätöihin.

Jos oikeesti haluat työtä, haet moniin paikkoihin samaan aikaan. Ei tossa ole mitään järkeä, että katsoo yhden paikan aina loppuun ennen kun hakee seuraavaa.
Ehtii mennä moni duuni ahkerammille hakijoille.

Alkuperäinen kirjoittaja En ymmärrä?;26307340:
Jos oikeesti haluat työtä, haet moniin paikkoihin samaan aikaan. Ei tossa ole mitään järkeä, että katsoo yhden paikan aina loppuun ennen kun hakee seuraavaa.
Ehtii mennä moni duuni ahkerammille hakijoille.

Missä mä kirjoitin hakevani vain yhteen paikkaan kerrallaan? Olen hakenut viikon sisällä töitä viidestä eri paikasta ja sitten on vielä lisäksi tuo työkkärin työtarjous.

se työtarjous on vain kehoitus hakea ko.paikkaa, ei määräys mennä just siihen työhön. Ei sitä sulle ole varattu, vaan ilmoittelevat että tällainen paikka on avoinna,hae.

Yhteistyössä