Työkkärin koulutus ja lapsen sairaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuis?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kuis?

Vieras
Aloitin työvoimapoliittisen koulutuksen ja nyt on lapsi sairaana. Saan liitosta ansiosidonnaista. Kouluttajalle riittää se, että ilmoitan poissaolosta, mutta mites liitto? Mitä mä merkkaan poissaolopäivien kohdalle poissaolon syyksi? Vai tarvitaanko todistus? Kouluttajalle siis ei tarvitse toimittaa lääkärintodistusta, mutta tuota liittoa ny mietin. Kyseessä PRO.
Osaisko joku auttaa?

Mie en oo liittoon edes ilmoittanut jos oon ollu oman tai lapsen sairauden takia poissa. Kuitenkin koulutuksessa kirjoilla koko ajana, niin en oo katsonut sitä tarpeelliseksi. Liitto PAM ja tälläkin hetkellä siis oon työvoimapoliittisessa koulutuksessa.

Mitä sä oot sitten laittanut siihen päivärahahakemukseen? Kun tuossa meidän versiossa on vaihtoehto koulutuksessa, joka siis pitää merkata erikseen joka päivän kohdalle, niin merkkaanko sen saman vaikka olen pois? Miten ne ylläpitokorvauksen sitten katsoo, jos kouluttaja ilmoittaa ettei ole paikalla, mutta hakemuksessa lukee koulutuksessa? Hemmetti kun on olevinaan hankalaa...

normaalisti täytin että koulutuksessa. meillä itse kouluttaja sanoi että ei tarvi laittaa että sairas koska hän ei ilmoita niitä poissaoloja eteenpäin. oli tosi mukava kouluttaja meillä. kysy siltä että mitä sanoo.

Yhteistyössä