Työkkäri kysymys.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja työtön töissä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

työtön töissä

Vieras
Eli sain ajan ensi viikolle. Silloin työnhakusuunnitelma tai joku sellanen.
Sinne pitäis sit etsiä työpaikka mihin pitäisi hakea.

Entäs jos ei löydä itselle sopivaa työpaikkailmoitusta?
Mitä jos ei hae? Mites se siis käytännössä menee.
Mua ahdistaa koko ajatus ens keskiviikosta. Mulla on yks paikka jossa oon töissä suurimman osan vuodesta. Tälleen syksyllä vähän hiljaisempaa mut tästä kohta sit taas työt alkaa.

Eli kaikki tieto tervetullutta :)

mulla ainaki ku tehtiin työnhakusuunnitelma nii katottiin yhessä niitä paikkoja työkkärissä et mihin kannattas hakea ja jos sulla on jo työpaikka tiedossa nii miksi ees tehä sitä suunnitelmaa?mulla tehtiin suunitelma siksi ku oli puolenvuoden tauko enneku alkoi kurssit.

Tää suunnitelma juttu on kuulemma uusi ja kuulemma sitten aina kun on ollu töissä jonkun aikaa.
Eikös työkkärin kannattais keskittyä niihin, joilla ei lainkaan töitä tai todella vähän. Mullakin töitä vähintään pari päivää kuussa ja yleensä 2-4 viikkoa. Kesän olin töissä toukokuusta elokuuhun. Voi sentään, en mä haluis mennä vuokrafirmoille tai alkaa ravaamaan paikasta toiseen. Mä oon vähän kuin "vakituinen" sijainen eli töitä riittää. Tykkään kans kun välillä vapaata ja sit saakin olla taas töissä.

Alkuperäinen kirjoittaja työtön työnhakija:
Tää suunnitelma juttu on kuulemma uusi ja kuulemma sitten aina kun on ollu töissä jonkun aikaa.
Eikös työkkärin kannattais keskittyä niihin, joilla ei lainkaan töitä tai todella vähän. Mullakin töitä vähintään pari päivää kuussa ja yleensä 2-4 viikkoa. Kesän olin töissä toukokuusta elokuuhun. Voi sentään, en mä haluis mennä vuokrafirmoille tai alkaa ravaamaan paikasta toiseen. Mä oon vähän kuin "vakituinen" sijainen eli töitä riittää. Tykkään kans kun välillä vapaata ja sit saakin olla taas töissä.

Ja nikki heti väärin. Eli ap olen :D

Uusimmat

Yhteistyössä