Jotenkin tuntuu että taidat vain kuvitella

Jos tämä työkaverisi oli muutenkin jo valmis ja oli sattumalta muutenkin juuri nousemassa penkistä ylös ja teki lähtöään ilman että sinä ja lapsesi sinne olitte menossa.
Mutta ei, sinun mielikuvitushan ei muka te tepposiaan
Itsekin sain lapsenvihaajan maineen,
olin setäni ja sedän vaimon (täytti pyöreitä) synttäreillä, siellä sitten kävi ilmi että heistä tulee tuplakummeja sillä heidän naapurinsakin haluaa heidät myös kummeiksi lapselleen kuten minäkin omalleni
No onnittelin heitä kummiudesta sillä eihän se minulta ollut pois

Juhlimme jonkin aikaa ja luonnollisesti kun paksuna olin ei jaksa viimeisillään kovin pitkään seisoskella täpötäydessä pienessä asunnossa.
Kuinka ollakkaan kun olimme jo muutamille sanoneet että meidän on nyt pakko lähteä tuli tämä naapurin nainen (myös maha pystyssä) sinne juhliin,
me tervehdittiin ovella toisiamme ja me katosimme samalla ovenavauksella sillä olihan meillä jo takitkin päällä.
Vaan oli juhlissa oikein porukalla pohdittu kuinka minä olin varmasti loukkaantunut kun tämä toinen tuli sinne juhliin maha pystyssä ja kuinka minua suututti kun hänkin pyyti setäni ja hänen vaimon lapsensa kummeiksi??
Kaiken huippu kun sedän vaimo soitti kesken juhlien :O
-ei sitä suuttumusta noin kovin selkeästi tarvitse näyttää jos et pidä naapuristani
Siis olin oikeesti että mitä fakin pilaa tämä nyt muka on?
Sanoinkin että enhän minä mitään suuttunut,
tein jo ennen tämän toisen vieraan tuloa sitä lähtöä ja se ovi nyt vaan sattui aukeemaan samaan aikaan kun me olimme lähdössä.
No rakas sukuni oli tehnyt kuitenkin päätöksensä, minä olin suuttunut.
Tosin ihmeissään he oli kun kuitenkin pääsi kummeiksi kuten ristiäisissäkin kovaan ääneen ihmetteli,
jolloin sanoin että koettakaa ymmärtää,en ole suuttunut,ei ole minun vika jos toinen tulee silloin kun minä lähden.
Tänäpäivänäkin joskus saan tuosta kuulla ja edelleen saan kysyä suvulta mistä moinen lähti että olisin muka suuttunut?
Tosin kukaan ei osaa sanoa oliko sitten tämän setäni naapurin omaa mielikuvitusta vaiko jonkun muun mutta todella outoa käytöstä johon en ennen ollut törmännyt.