Työkaveri valittaa miten epäreilua on, että lapselliset saa niin paljon etuuksia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "huoh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"huoh"

Vieras
Marisi mulle miten epäreilua on, että lapselliset saavat aloittaa työt myöhemmin ja lapsettomat joutuvat aina menemään aikaisemmin ja joustamaan. Ei kuitenkaan kelvannut kun ehdotin että aloitetaan seuraavana päivänä aikaisemmin että päästään aikaisemmin pois (mulla oli menoa), näpytti ne kolme päivää mitä oltiin yhdessä puhelinta ja kotiin oli kiire koko ajan. Lienee sanomattakin selvää että kyseessä on nuori, yli 20 kuitenkin..

Turhis, mutta alkoi vain niin v*tuttaa..kuitenkin itse ilmoitan aina kun pystyn tekemään aikaisempaa aamua, olisi minustakin kiva mennä aikaisemmin ja päästä aikaisemmin..

En mä ainakaan ole ikinä saanut aloittaa töitä myöhemmin sen takia, että mulla on lapsi. Aamuvuorossa osaston raportti alkaa klo:7.00 ja silloin pitää aamuvuorolaisten olla paikalla. Joskus toki joku tulee myöhemmin labran tai hammaslääkärin takia.

On sellaisia paikkoja, joihin pitää mennä klo 6 (ja nämä tietysti ovat minun kohdalla poissuljettuja vaihtoehtoja, koska meidän päiväkoti aukeaa aikaisintaan klo 6.30). Tällä hetkellä mulla on sellaisia hommia, että voin aloittaa joko 7, 7.30 tai vaikka kahdeksalta, kunhan hommat tulee tehtyä.
Jos olen joutunut jäämään pois töistä koska lapsella on aamulla kuumetta, käyn illalla tekemässä ne työt & ilmoitan aina kun miehellä on loma tms ja pystyn menemään vaikka viideksi aamulla jos tarvitsee.

Niin ja tosiaan ehdotin työkaverille, että tultaisiin PUOLI tuntia aikaisemmin ja se oli liian ylivoimaista.

Yhteistyössä