työhön paluu ahdistaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja katmat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

katmat

Aktiivinen jäsen
22.01.2008
2 265
1
36
onko ketään toisia joita ahdistaa töihinpaluu?mulla on vielä 1v2kk "armonaikaa" olla kotona,sit pitäis mennä töihin.siinä vaihees oon ollu 6 vuotta putkeen lasten kans kotona,mulla on vakkaripaikka mutta se ei ole mun alalta enkä halua enää mennä sinne eli pitäis etsiä jotain omalta alalta.Mutta huoliiko kukaan töihin 6 vuotta kotona ollutta??? että kun ahistaa vaikka siihen on vielä noin pitkä aika...

Muakin on alkanut töihinpaluu jo stressaamaan, vaikka se onkin vasta ensi maaliskuussa. Stressaan jo noiden lasten hoitoon viemisen ja hakemisen hankaluuksia ja hoitopäivien pituuksia, että miten ne jaksavat jne. Nyt tarttis kyllä ottaa itseään jotenkin niskasta kiinni ja lakata jo tässä vaiheessa stressaamasta, tai tässähän ehtii hankkia oikein hirveän kaikkien stressien äidin päälle!

Mulla on töihin lähtö elokuussa. Keväällä stressasin ja pelkkä ajatus töihin menosta oli ihan peestä.. Nyt olen alkanut oottaan jo innolla. Olen ollut kotona n. 7 vuotta. Tuntuu siltä, että nyt on jo aika mennä töihin.

Yhteistyössä