P
piia-77
Vieras
onko kukaan lähettäny työhakemusta äippälomalla?miten olette kirjoittaneet,olen äippälomalla ja voin aloittaa silloin jne?
mulla oli äitiyslomasijaisuus paikka ja siis nyt ens kuussa loppuu mulla oma äippäloma,eli jään nyt työttömäksi mutta selvisi tänä aamuna että meidän lähimmästä hakemasta päiväkodista pääsee tyttö vasta aloittamaan 2.3.09.
eli onko muita kohtalotovereita?
mitä kannatta tehdä ja mitä hakea(työttömyys(kuulun liittoon) vai kotihoitotuki),haluan töihin niin nopeasti kuin mahdollista,ei varaa jäädä kotiin.
miten voi hakemukseen sen laittaa
len äippälomalla,loppuu ens kuussa,mutta en voi vielä aloittaa kun ei tytöllä ole hoitopaikkaa mutta voin "opiskella/tutustua" työtehtävä valmiiksi.
auttakaa!!!kiitos etukäteen!!
mulla oli äitiyslomasijaisuus paikka ja siis nyt ens kuussa loppuu mulla oma äippäloma,eli jään nyt työttömäksi mutta selvisi tänä aamuna että meidän lähimmästä hakemasta päiväkodista pääsee tyttö vasta aloittamaan 2.3.09.
eli onko muita kohtalotovereita?
mitä kannatta tehdä ja mitä hakea(työttömyys(kuulun liittoon) vai kotihoitotuki),haluan töihin niin nopeasti kuin mahdollista,ei varaa jäädä kotiin.
miten voi hakemukseen sen laittaa
auttakaa!!!kiitos etukäteen!!