Työhakemuksesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kopf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kopf

Vieras
Mulla on hyvä cv. Mutta sitte se varsinainen hakemus missä pitäis perustella miksi olisi sopiva ko työhön ne tuottaa mulle todella paljon ongelmia. En ole kertaakaan onnistunut tekemään hyvän hakemuksen ja siksi en varmaan ole töitä saanutkaan. Kysyin työkkäristä jonkunlaisen työnhaku kurssin perään mutta vastaus oli "ei oota"..

Myös se itsensä kehuminen on vaikeaa. Työnantajat on varmaan kyllästymiseen asti lukeneet "olen reipäs, tunnollinen, ahkera työtä pelkäämätön" plaa plaata....

Käypä Katja Noponen Oy:n sivuilla ja kysele järjestävätkö paikkakunnallasi koulutusta.

Omalla paikkakunnallani järjestää ja kävin viikon kurssin ja sain todella hyviä vinkkejä työhakemukseen (siis tehtiin uusi työhakemus ja sitä viilattiin kuntoon useampaan kertaan) ja ja työnhakuun yleensäkin. Osa asioista oli itselleni turhia, mutta silti suosittelen! Järjestävät myös yksilövalmennusta ja sitä pitää työkkärissä nimenomaan vaatia, että pääsee sinne. Edellyttää kyllä, että on jollain lailla hankalasti työllistyvä.

Pääsin kyllä työkkärissäkin jonkun "ammattilaisen" puheille joka luki hakemukseni ja cv:ni, mutta kaikki oli hänen mielestään kunnossa. Vaikka ihan tavallinen hakemus oli joita mahtuu 10 tusinaan. :)

Yhteistyössä