työhakemuksesta, korjaus- ja parannusehdotuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja töihin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

töihin

Vieras
voisiko joku auttaa vähän työhakemuksen tekemisessä? Tästä siis lähdetään:

Hei,

Puhuin kanssanne puhelimessa avoimena olevasta siistijän paikasta. Olen todella kiinnostunut kyseisestä työstä. Haen pääsääntöisesti osa-aikaisen siistijän paikkaan, mutta minulla on myös mahdollisuus työskennellä kokoaikaisesti.

Haluaisin työskennellä juuri xxxxx, koska olen koko ikäni harrastanut urheilua eri muodoissaan ja kuntoilu on sydäntäni lähellä. Olisi hienoa työskennellä paikassa, jossa on samanhenkisiä ihmisiä.

Siivous on yksi intohimoistani, oli se sitten kotona tai jossain muualla. Kokemukseni alalta on vähäistä, mutta olen energinen ja nopea oppimaan. Olen ollut xxxxxx hotelli- ja konferenssikeskuksessa harjoittelijana puoli vuotta ja tehtäviini kuului myös hotellihuoneiden ja muiden tilojen siivous. Työ oli erittäin nopeatempoista, mutta pidin siitä kovasti. Olen huolellinen ja ahkera siivooja ja pystyn organisoimaan työtehtäviä kiireisessäkin työtahdissa. Olen joustava ja tulen hyvin toimeen ihmisten kanssa

Viimeiset vuodet olen ollut kotona lasten kanssa ja toiminut mm. siivoojana, kokkina, lastenhoitajana, neuvottelijana jne. Nyt olen innolla palaamassa työelämään ja uskon, että siistijän paikka firmassanne olisi sekä teille, että minulle erinomainen ratkaisu.

Olen hyvin aurinkoinen ja positiivinen persoona, sopeudun nopeasti uusiin tilanteisiin ja teen työni aina parhaani mukaan.

Kuten puhelimessa mainitsin, asun tällä hetkellä xxxxx ja olen muuttamassa toukokuun alussa xxxxxxx. Olen tulossa käymään Helsingissä 23-26.3 ja tulisin mielelläni haastatteluun kuulemaan lisää kyseisestä paikasta sekä kertomaan lisää itsestäni.

Ystävällisin terveisin,
xxxx xxxxxx

Mitä voisi siis parannella tai kirjoittaa toisin, että hakemus olisi edes jotenkin mielenkiintoinen? Voinko laittaa hakemukseen mukaan kuvan, vai onko se outoa? Kaikki ehdotukset otetaan vastaan... tosi vaikeaa kirjoittaa työhakemusta kun ei ole vielä koskaan tarvinnut :(

Näin nopealla lukaisulla oli mun mielestä hyvä. En ole tosin koskaan ollut rekrytoimassa ketään, joten sillä tavalla en osaa ottaa kantaa. Valokuvasta tuskin haittaa on.

Yhteistyössä