Työvoimakoulutus ja osa-aikatyö iltaisin

• Viestiketjun aloittaja kyselijä
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Entä jos ne päivät kun käy töissä, niiin käy töissä eikä opiskele ja vapaapäivät sitten opiskelee. Tuleeko tästä sitten enemmän vai se 8e/arkipv?
seon silti sama. jos käyt osa-aiaktyössä, ajateellaan sinun ostavan niillä rahoilla ne bussikortit ja ruuat .

Eli jos teet töitä, vaikak vain yhden illan, et sa sinä kuussa sitä yläpitokorvausta, mutta kuitenkin saat sen työttömyyspäivärahan. (seki tosin tulosidonainne,joten kovin paljoa ei kanata tehdä)

?
Hmm..mä tienaan n.900e/kk töistä ja aloin työvoimakoulutukseen josta kuulema maksetaan myös jotain rahaa. Saankohan mä sitten mitään kun palkkaa tulee ton verran? Kai mun kuuluis koulupäiviltä jotian saada...?!

Öh MÄ teen osapäivätöitä iltaisin, eikä kukaan sitä 8e multa pois revi!!! :eek:

Ainoastaan Kelan työttömyyskorvaushässäkkää vähennetään palkkaan nähden niin, että on +/- 0, että käyn töissä :D :LOL: :headwall: :snotty: :whistle:

?
Hmm..mä tienaan n.900e/kk töistä ja aloin työvoimakoulutukseen josta kuulema maksetaan myös jotain rahaa. Saankohan mä sitten mitään kun palkkaa tulee ton verran? Kai mun kuuluis koulupäiviltä jotian saada...?!
Up.

Up.
No mä vastasinkin tossa ylhäällä.

Todennäköisesti saat sen 8e päivä ja siihen päälle kylmää kättä :/

Yhteistyössä