Työtyytyväisyyskysely:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "lähihoitaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"lähihoitaja"

Vieras
1) Mikä olet ammatiltasi? Mitä teet työssäsi?
2) Tykkäätkö oikeasti työstäsi niin, että menet halulla töihin? Jos et, miksi?

Oma vastaus:

1) Lähihoitaja ja hoidan vanhuksia.
2) En. Liian kuluttavaa kun kuuntelee päivät pitkät narinaa ja valitusta vaikka mitä antais ja tekis, rauhoittelee sekoilevia ja riehuvia tapauksia ja vetää 1-3kertaa viikossa saunotusta. Ja kaiken lisäksi työpaikalla huono henki ja kaikki voi pahoin.*huokaa* ja kyllä, olen kouluttautumassa uuteen osaamisalaan ja vaihdan työtä heti kun mahdollista.

Töistä tulin tunti sitten, otin pari lasia viiniä että voisin rentoutua.. Itkenyt olen... työilmapiiri aiheuttaa ja lähihoitaja minäkin... syynä siis henkilökunta, ei asiakkaat

Kotiavustaja.Siivoan palvelutalolla vanhuksien asuntoja,saunotusta1-2 kertaa viikossa,siivousta ja muuta kotiaputyötä(puiden kantaminen,pihatyöt...) kotona asuville vanhuksille,vammaisille ja mt-asiakkaille.
Asiakkaissa ei ole mitään vikaa,siltä osin tykkään todellakin työstäni.Mutta työilampiiri on anaalista!Yks kyy pilaa kaikkien muidenkin välit ja tiedot ei listamuutoksista kulje kunnolla..aina saa olla varpaillaan mitä,missä,milloin ja kenen kanssa...

Ai juu..Ja "pomo" vinkuu jos menen minuuttiakin liian aikaseen työpaikalle tai jos teen "liian monta" paikkaa päivässä..Mikä on hyvä,ei ole kertonut.. =/

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
1) Olen sairaanhoitaja keskussairaalan kirurgisella vuodeosastolla, teen kolmivuorotyötä.
2) Pidän työstäni ja työkavereistani suuresti, olen kutsumusammatissani ja useat työkavereistani ovat hyviä ystäviäni muutenkin. Työni on vaihtelevaa, antoisaa ja haastavaa. Opin joka päivä uutta, vaikka olen ollut samassa työpaikassa jo 8 vuotta. Työyhteisömme on loistava, samoin esimiehemme, joten ei ole kerrassa mitään valittamista.

1) Mikä olet ammatiltasi? Mitä teet työssäsi?
2) Tykkäätkö oikeasti työstäsi niin, että menet halulla töihin? Jos et, miksi

1. Markkinointipäälikkö. Hoidan yrityksen markkinointiin liittyviä asioita, imagojuttuja ja budjetteja. palaveeraan paljon, matkustelen, suurimmaksi osaksi työpäivät menevät puhelimessa ja samaan aikaan tietokoneella sähköposteja näpytellen.

2.Tykkään. Saan käyttää omaa luovuuttani tarpeeksi, sekä minulla on päätösvaltaa asioihin paljonkin. Koen, että työni on minulle tarpeeksi haastavaa mutta kuitenkin sellaista, etten koe vaikeuksia selviytyä jokapäiväisitä hommistani. Teen välillä liikaa ylitöitä, mutta toisaalta viikonloput ja lomat pyhitän kokonaan perheen kanssa oleilulle, kuten myös illat.

sairaanhoitaja ( nyt kotona niin pitkään kuin mahdollista )

Työssä ei ole vikaa, mutta siinä on, että kiire on kauhea. Hoitajia ei ole tarpeeksi eikä niitä saa ainakaan meidän osastolle mistään. Jos joku sairastuu niin kauhea stressi mistä saa seuraavaan vuoroon sh ja parhaassa tapauksessa se olet sinä joka jäät tuplavuoroon, koska rekryfirmoillakaan ei ole hoitajia.

Kouluttautumista mietin jatkuvasti. Haluan päivätyön.

[QUOTE="vieras";25778587]1) Teen välillä liikaa ylitöitä, mutta toisaalta viikonloput ja lomat pyhitän kokonaan perheen kanssa oleilulle, kuten myös illat.[/QUOTE]
koskas sä niitä ylitöitä sitten teet?

Kotiäiti (Entisessä elämässäni olin liike-elämässä kansainvälisen kaupan alalla)

Työilmapiiri on loistava ja positiivista palautetta saa monessa muodossa, mm. päivittäin suukkoja, haleja, hymyjä, suloisuutta,.. (Siinä aiemmassa elämässäni olin tosi kivassa työpaikassa, jossa oli hyvä henki ja viihdyin niin kauan, että lopulta tuntui, että on aika muutokselle. Ja paljon vähemmän suukkojahan siellä kuitenkin sai.. ;)

Huonoa on pienet tulot ja työaika, joka on siis 24 h. Mutta nekin on pienet haitat lopulta ja välillä sijaisen avulla (isä) saa vähäksi aikaa vapautusta tehtävistä.

1. Työvalmentaja/yksilövalmentaja

2. Tykkään. Menen hyvillä mielin joka aamu töihin. Vaikkakin välillä on paljon asiakkaita ja kiireisiä kausia, ja joutuu vähän plussatunneille menemään, niin toisaalta joskus on iisimpää ja voi lähteä aikaisin töistä/tulla myöhemmin.
Pidän siitä että saan järjestää itse työpäiväni. Työkaveritkin ovat mukavia, samoin johtoporras. Palkkaankin olen enemmän kuin tyytyväinen.

Yhteistyössä