Työttömien elämä myllätään lähivuosina perin pohjin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen eri mutta yhteen otin yhteyttä ja pääsin/ jouduin seuraavana päivänä töihin. Siitä on nyt puoli vuotta ja kaikki viikot olen ollut töissä 40h
Itse työskentelen keikkalääkärinä enkä voi ymmärtää, mikseivät kouluttamattomat pitkäaikaistyöttömät joilla on valovuoden mittainen aukko CV:ssä myös työllistä itseään keikkatöihin. Keikkatöitä saa todella helposti ja niillä ansaitsee hyvin. Itsekin saan bruttona yli 7000 euroa kuussa ja lisäksi on autoetu, lounasetu, ilmainen kuntosalikortti, ilmaisia kulttuuriseteleitä yms.
 
vierailija
Itse työskentelen keikkalääkärinä enkä voi ymmärtää, mikseivät kouluttamattomat pitkäaikaistyöttömät joilla on valovuoden mittainen aukko CV:ssä myös työllistä itseään keikkatöihin. Keikkatöitä saa todella helposti ja niillä ansaitsee hyvin. Itsekin saan bruttona yli 7000 euroa kuussa ja lisäksi on autoetu, lounasetu, ilmainen kuntosalikortti, ilmaisia kulttuuriseteleitä yms.
Just
Mutta oikeasti vuokrafirmojen työt on usein sellaisia hommia mitkä pystyy tekee hetken opastuksen perusteella. Ei aukot cv:ssä haittaa jos on valmis tekee työtä kuin työtä.
 
  • Tykkää
Reactions: m1es
vierailija
Just
Mutta oikeasti vuokrafirmojen työt on usein sellaisia hommia mitkä pystyy tekee hetken opastuksen perusteella. Ei aukot cv:ssä haittaa jos on valmis tekee työtä kuin työtä.
Työantajien näkemyksen mukaan aukko cv:ssä tarkoittaa sitä, että työnhakija on patalaiska ja työnteosta vieraantunut. Siksi tällaisen henkilön palkkaamista ei olla halukkaita edes kokeilemaan, kun vähemmän riskialttiitakin työnhakijoita on runsaasti tarjolla.
 
vierailija
Just
Mutta oikeasti vuokrafirmojen työt on usein sellaisia hommia mitkä pystyy tekee hetken opastuksen perusteella. Ei aukot cv:ssä haittaa jos on valmis tekee työtä kuin työtä.
Eräässä romuliikkeessä on luovuttu työhönottohaastatteluista. Sanotaan vain et tule aamulla seitsemäksi töihin ja siitä homma lähtee pyörimään jos töitä haluava vain viitsii ilmaantua seiskaksi työmaalle.
 

Yhteistyössä