J
Joanna
Vieras
Teetkö sinä tai miehesi lyhennettyä työaikaa?
Minkä pituisen päivän lapsesi ovat päiväkodissa?
Oletteko tyytyväisiä?
Oletteko tyytyväisiä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja lenttis:n. 10-13 päivää hoitoa/kk
Ihan kokopäiväisiä työntekiöitä ollaan molemmat miehen kanssa.
Aikalailla 7h on hoitoaika.
Tyytyväisi ollaan ja niin on lapsikin :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Disaronno:Silloin kun mies on "merillä" niin lasten hoitoajat on 9h, 20h, 36h tai jopa 56h. Silloin kun mies kotona niin lapset on parina päivänä viikossa hoidossa 8-16. Olemme tyytyväisiä koska lapset tykkäävät mennä hoitoon ja olla siellä. On minulla sitten pidempiä vapaitakin kun hoitoajat on noin pitkiä.
Alkuperäinen kirjoittaja Disaronno:Silloin kun mies on "merillä" niin lasten hoitoajat on 9h, 20h, 36h tai jopa 56h. Silloin kun mies kotona niin lapset on parina päivänä viikossa hoidossa 8-16. Olemme tyytyväisiä koska lapset tykkäävät mennä hoitoon ja olla siellä. On minulla sitten pidempiä vapaitakin kun hoitoajat on noin pitkiä.
Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:Teetkö sinä tai miehesi lyhennettyä työaikaa?
Oletteko tyytyväisiä?