Joanna
Teetkö sinä tai miehesi lyhennettyä työaikaa?
Minkä pituisen päivän lapsesi ovat päiväkodissa?
Oletteko tyytyväisiä?
Oletteko tyytyväisiä?
Niin ja muksu ryhmiksessä (12paikkainen)Alkuperäinen kirjoittaja lenttis:n. 10-13 päivää hoitoa/kk
Ihan kokopäiväisiä työntekiöitä ollaan molemmat miehen kanssa.
Aikalailla 7h on hoitoaika.
Tyytyväisi ollaan ja niin on lapsikin :heart:
Aiheen vierestä, sulla on tosiAlkuperäinen kirjoittaja Disaronno:Silloin kun mies on "merillä" niin lasten hoitoajat on 9h, 20h, 36h tai jopa 56h. Silloin kun mies kotona niin lapset on parina päivänä viikossa hoidossa 8-16. Olemme tyytyväisiä koska lapset tykkäävät mennä hoitoon ja olla siellä. On minulla sitten pidempiä vapaitakin kun hoitoajat on noin pitkiä.
56h hoidossa? Putkeen?Alkuperäinen kirjoittaja Disaronno:Silloin kun mies on "merillä" niin lasten hoitoajat on 9h, 20h, 36h tai jopa 56h. Silloin kun mies kotona niin lapset on parina päivänä viikossa hoidossa 8-16. Olemme tyytyväisiä koska lapset tykkäävät mennä hoitoon ja olla siellä. On minulla sitten pidempiä vapaitakin kun hoitoajat on noin pitkiä.
mulla kanssa mies merillä töissä, mutta mä teen normi päivätyötä just ton takia, eli meillä lapsi hoidossa ma-to 7-16 perjanatit mulla vapaata (osittainen hoitovapaa) isompi koululainen yksi kotonaAlkuperäinen kirjoittaja Disaronno:Silloin kun mies on "merillä" niin lasten hoitoajat on 9h, 20h, 36h tai jopa 56h. Silloin kun mies kotona niin lapset on parina päivänä viikossa hoidossa 8-16. Olemme tyytyväisiä koska lapset tykkäävät mennä hoitoon ja olla siellä. On minulla sitten pidempiä vapaitakin kun hoitoajat on noin pitkiä.
Meillä lapsi 2v5kk päiväkodissa, minä vien aamulla n. klo 9 ja isä hakee n. klo 16, perjantaisin klo 15, lisäksi meillä on yksi arkivapaa viikossa, eli 4pv/vko hoidossa. Olemme tyytyväisiä.Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:Teetkö sinä tai miehesi lyhennettyä työaikaa?
Oletteko tyytyväisiä?
Kaupallinen yhteistyö: Storytel