V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sonica:näkyyhän ne, ainakin tuo opamox
Alkuperäinen kirjoittaja .....:opamox ei näy seulassa bentsona kuten ei esim rivatrilkaan (varestä näkyy)... ei kai ne nyt verikokeita sentään ota??? seula otetaan kyllä virtsasta!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:millä alalla työhönottotarkastuksessa on huumeseula![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:millä alalla työhönottotarkastuksessa on huumeseula![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:OK, mä oon luullut että huumetestit tehdään automaattisesti vain niillä aloilla, jossa työskennellään huumaavien aineiden parissa tai jos on vastuussa muiden hengestä (hoitsut, lekurit, bussikuskit, lentokaput) ja sitten vasta muualla jos on aihetta epäillä.[/quote
myös ph:lle tehdään testi, kaikille jotka työskentelee yksin lasten tms kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:OK, mä oon luullut että huumetestit tehdään automaattisesti vain niillä aloilla, jossa työskennellään huumaavien aineiden parissa tai jos on vastuussa muiden hengestä (hoitsut, lekurit, bussikuskit, lentokaput) ja sitten vasta muualla jos on aihetta epäillä.
Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Mies joutu Olkiluodon lupaa varten käymään testissä ja hups ku näyttikin positiivista. No testi uusiks ja oli nega ja testin tekijät totes et joskus tulee virheellisiä tuloksia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:OK, mä oon luullut että huumetestit tehdään automaattisesti vain niillä aloilla, jossa työskennellään huumaavien aineiden parissa tai jos on vastuussa muiden hengestä (hoitsut, lekurit, bussikuskit, lentokaput) ja sitten vasta muualla jos on aihetta epäillä.
Alkuperäinen kirjoittaja sanna:mies on ihan tehdastöissä ja heille tehtiin huumetestit.
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Meillä otetaan virtsanäyte joka lähetetään hesaan tutkittavaksi.
Muistaakos kukaan myytinmurtajaa,jossa ne söi unikkosämpylöitä ja kun ne söi niitä tarpeeksi paljon ni se näky huumetestissä![]()
Et ei kannata ainakaan niitä syödä![]()