TYÖMATKAGALLUP

Mulla ei ole työmatkaa ollenkaan, työt tulee kotiin (tai nyt ei edes sitä, kun äitiyslomalla... ) Miehellä työmatkaa toimistolle n. kilsan verran, kulkee yleensä pyörällä. Ajelee kyllä työpäivän aikana n. 150km säteellä, missä millonkiin työt on.
 
Nykyään 5minuuttia polkupyörällä!
Parhaimmillaan ollut 120km yhteen suuntaan! Onneksi vain 3kk jonka jälkeen muutimme hiukan lähemmäs ja matkaa jäi vielä 100km...suuntaansa :whistle: Tämä matka vaikutti arkeen todella paljon! :/
 
lyhempi ois kivempi
mulla 16km/suuntaansa..matka kestää ruuhka aikaan n.30-40min ilman ruuhkaa vartissa perillä.
nyt hakusessa työpaikka josta kotiin matkaa vain 2km, olisin todella onnellinen kun säästyisi edes se puoli tuntia suuntaansa,
 
300 km, mutta en käy kun ehkä 2 viikonloppua/kk. Eli toki vaikuttaa arkeen, kun mulla on töitä on mies ja lapset keskenään kotona. Mutta toisaalta koska on viikonlopputyö, niin eipä juuri vaikuta ja mä pääsen välillä lomalle :D
 
Non compos mentis
En ole jaksanut selvittää tarkkaa kilometrimäärää. Jos lähden eskarilaisen kanssa kotoa 7.30, olen työmaalla 8.30, eli tunti menee. Tosin siihen sisältyy bussimatka 6-vuotiaan koululle, hän riisuu ulkovaatteet ja huikkaa "dobreutrat" opettajalleen, minä odotan bussia noin 10 minuuttia ja sitten bussimatka kestää 20 minsaa työpaikalle. Kilometrejä ei ole kovin montaa, meiltä koululle 3-4 ja sitten töihin oikeastaan vain pieni pätkä muuta ja mansku.

Vaikuttaa arkeen sen verran, että täytyy olla tietoinen bussiaikatauluista. Bussissa matkalla töihin luen aina jotain sillä hetkellä itselleni tärkeää.
 
vieras
52 km yhteen suuntaan ja matkan teko kestää 45 minuuttia autolla. Bussilla matkaan menis kauemmin koska se kiertäis parit sivukylät ja sit pitäis viel asemalla vaihtaa paikallisliikenteeseen ja lopuksi vielä kävellä 2 km.
 
Minulla menee päivittäin aikaa matkoihin 3-4 tuntia, kuljen julkisilla. Ja kyllä vaikuttaa tosi paljon arkeen, olen vähän kotona ja lapset ikävöi. Mies hoitaa lasten viemiset ja haut + ruuan jne.

Ei tämä herkkua ole, mutta onneksi sentää on töitä. Arkisin ei jaksa muuta kuin nämä matkustelut + työn. Viikonloppu menee usein toipuessa tai sitten joskus jopa ystäviä nähden ja viettäen aikaa perheen kanssa.
 
Vastaan tähän vaikken työssä kuljekaan, vaan opiskelemassa :)

Minulla on koulumatka 40 km suuntaansa, mutta se on moottoritietä, ja matka taittuu 20-25 minuutissa. Pienempää tietä en jaksaisi ajella, mutta moottoritiellä 40 km ei tunnu missään (paitsi kukkarossa). Minusta tuo on ihan sopiva aika istuskella itsekseen ja miettiä omiaan ennen kuin menee hakemaan lapset hoidosta :)
 
Aamuisin menen meidän kokoontumispaikalle, sinne on matkaa vähän reilu 8km. Siinä nyt menee vaihtelevasti aikaa, sellaiset 30 minuuttia (ihan autolla menen, mutta kun on 1-2 lasta tiputtaa sinne tänne välille)
Muutoin työni on varsin vaihtelevaa ja saattaa olla edessä pitkäkin ajomatka työkohteeseen.
 

Yhteistyössä