tyhymä
Tai kehittämiskohteet tms.
Mitä siihen uskaltaa sanoa ettei mokaa mahiksiaan?
Kyseessä siis hoitoala.
Kyseessä siis hoitoala.
Ja joku heikkouskin..eihän se välttämättä työhön liity. Eli mitä järkevää niihin vastais?Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Mua on aina vituttanut noi mitkä on sun heikkoudet tai miksi meidän pitäisi valita juuri sinut. Mitä helvettiä niihin pitäisi vastata??
Mua on aina huvittanut toi "miksi meidän pitäisi valita juuri sinut". Kai ne haastattelijat itse tietää, millaista henkilöä hakee, ja muutenkin, enhän minä edes tiedä ketkä muut ovat paikkaa hakeneet.Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Mua on aina vituttanut noi mitkä on sun heikkoudet tai miksi meidän pitäisi valita juuri sinut. Mitä helvettiä niihin pitäisi vastata??
Se kertoo itsetuntemuksesta, että tunnistaa heikkoutensa ja myös vahvuutensa ja tietää missä voi kehittää itseään, vaikka se kuuluisi juuri kyseiseen työhön.Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Mua on aina vituttanut noi mitkä on sun heikkoudet tai miksi meidän pitäisi valita juuri sinut. Mitä helvettiä niihin pitäisi vastata??
Just joo. "Olen liian ahkera". Niin varmaan olet. Kyllä jokainen voi sen verran itseään analysoida, että löytää piirteitä, jotka ovat oikeasti heikkouksia. Heikkouksiaanhan voi aina kehittää.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tästä on kahdenlaisia mielipiteitä. Joidenkin mukaan heikkoudeksi tulisi mainita asia, joka voi olla myös positiivinen. Esim. Liian tarkka, periksiantamaton jne.
Ja joidenkin mukaan tulisi sanoa oikeasti huonot puolet.
Totta. Enkä tarkoittanut, että se olisi minun mielipideAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Just joo. "Olen liian ahkera". Niin varmaan olet. Kyllä jokainen voi sen verran itseään analysoida, että löytää piirteitä, jotka ovat oikeasti heikkouksia. Heikkouksiaanhan voi aina kehittää.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tästä on kahdenlaisia mielipiteitä. Joidenkin mukaan heikkoudeksi tulisi mainita asia, joka voi olla myös positiivinen. Esim. Liian tarkka, periksiantamaton jne.
Mutta nuo voi olla oikeasti heikkouksia työssä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Just joo. "Olen liian ahkera". Niin varmaan olet. Kyllä jokainen voi sen verran itseään analysoida, että löytää piirteitä, jotka ovat oikeasti heikkouksia. Heikkouksiaanhan voi aina kehittää.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tästä on kahdenlaisia mielipiteitä. Joidenkin mukaan heikkoudeksi tulisi mainita asia, joka voi olla myös positiivinen. Esim. Liian tarkka, periksiantamaton jne.
En tarkoittanutkaan, että se sinulla olisi ollut.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Totta. Enkä tarkoittanut, että se olisi minun mielipideAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Just joo. "Olen liian ahkera". Niin varmaan olet. Kyllä jokainen voi sen verran itseään analysoida, että löytää piirteitä, jotka ovat oikeasti heikkouksia. Heikkouksiaanhan voi aina kehittää.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tästä on kahdenlaisia mielipiteitä. Joidenkin mukaan heikkoudeksi tulisi mainita asia, joka voi olla myös positiivinen. Esim. Liian tarkka, periksiantamaton jne.
Ja joidenkin mukaan tulisi sanoa oikeasti huonot puolet.mutta asiaa kun googlaa niin nämä mielipiteet tulevat esiin.
Riippuu myös siitä, mitä sillä tarkoitetaan. Tyyppi, joka alkaa tehdä muidenkin töitä voi olla rasittava. Siis jos ei osaa pysyä omissa töissään vaan ahkerana tekee muidenkin työt. Tai tyyppi joka on niin hiton ahkera, että ei pidä tauikoja vaan tekee silloinkin töitä (ja ehkä niitä muiden töitä) voi aiheuttaa työpaikan ilmapiiriin paljon negatiivista.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Pikkutarkkuus sitä vastoin on ongelma, mutten ikinä ole kenenkään kuullut ahkeruudesta valittavan.
heikkoudet kannattaa aina keksiä niin, että ne onkin oikeasti positiivisia asioita, muotoiltuna hieman toisin.Alkuperäinen kirjoittaja tyhymä:Tai kehittämiskohteet tms.
Kyseessä siis hoitoala.
et varmaan lukenut muiden vastauksia?Alkuperäinen kirjoittaja luu:heikkoudet kannattaa aina keksiä niin, että ne onkin oikeasti positiivisia asioita, muotoiltuna hieman toisin.Alkuperäinen kirjoittaja tyhymä:Tai kehittämiskohteet tms.
Kyseessä siis hoitoala.mitään synkkiä salaisuuksia ei kannata paljastaa.
Luin, kerroinpahan vain oman näkemykseni, rekrytointihommissa kun olen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:et varmaan lukenut muiden vastauksia?Alkuperäinen kirjoittaja luu:heikkoudet kannattaa aina keksiä niin, että ne onkin oikeasti positiivisia asioita, muotoiltuna hieman toisin.Alkuperäinen kirjoittaja tyhymä:Tai kehittämiskohteet tms.
Nuo oli kyllä ihan oikeita huonoja puolia.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Just joo. "Olen liian ahkera". Niin varmaan olet. Kyllä jokainen voi sen verran itseään analysoida, että löytää piirteitä, jotka ovat oikeasti heikkouksia. Heikkouksiaanhan voi aina kehittää.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tästä on kahdenlaisia mielipiteitä. Joidenkin mukaan heikkoudeksi tulisi mainita asia, joka voi olla myös positiivinen. Esim. Liian tarkka, periksiantamaton jne.
Eikä sosiaalisissa taidoissa kyvyttömän henkilön välttämättä kannata hakeutua esim. opettajaksi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Nämä heikkoudet ovat myös sellaisia joiden pitäisi vaikuttaa jo koulutussuuntaan ja ammatinvalintaan. Esimerkiksi leikkaussalihoitajaksi ei kannata kouluttautua, jos pyörtyy nähdessään verta. Eikä lastenvihaajan neuvolantädiksi.
Minulta ei ole kysytty heikkouksia kuin yhdessä haastattelussa. Sanoin muistaakseni, että olen itsepäinen, pikkutarkka ja joku kolmas. Sit sanoin, että enempää en nyt keksi. Jos kysyvät hyviä ja huonoja puolia, niin sanot hyviä puolia enemmän kuin huonojaAlkuperäinen kirjoittaja ap:Kiitos teille.
Onhan mulla toki heikkouksia mutta ne on kai niin kamalia etten uskalla sanoa
Lisäksi haastattelija tuntee mut joten sekin tuo vähän lisäpaineita.
Kertokaa jotain esimerkkejä mitä olette sanoneet...
No tuskinpa kovin menestyksekkäästi pärjäät ammatissas.Alkuperäinen kirjoittaja luu:Luin, kerroinpahan vain oman näkemykseni, rekrytointihommissa kun olen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:et varmaan lukenut muiden vastauksia?Alkuperäinen kirjoittaja luu:heikkoudet kannattaa aina keksiä niin, että ne onkin oikeasti positiivisia asioita, muotoiltuna hieman toisin.Alkuperäinen kirjoittaja tyhymä:Tai kehittämiskohteet tms.
Kiitos sinulle. Et tainnut ihan ymmärtää, mitä tarkoitin, saat anteeksi.Alkuperäinen kirjoittaja Rekrytoiva esimies:No tuskinpa kovin menestyksekkäästi pärjäät ammatissas.Alkuperäinen kirjoittaja luu:Luin, kerroinpahan vain oman näkemykseni, rekrytointihommissa kun olen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:et varmaan lukenut muiden vastauksia?Alkuperäinen kirjoittaja luu:heikkoudet kannattaa aina keksiä niin, että ne onkin oikeasti positiivisia asioita, muotoiltuna hieman toisin.Alkuperäinen kirjoittaja tyhymä:Tai kehittämiskohteet tms.
Jokainen vähänkään työkseen rekrytoinut on haastatellut jopa satoja ihmisiä ja osaa kyllä erottaa ne "siis kun mä oon niin hirveän kova tekeen töitä" - huonot puolet ja henkilön, joka on ihan oikeasti pohtinut omia heikkouksiaan, tiedostaa ne ja on jopa miettinyt miten voi itseään siinä kehittää.