Tuo työpäivä alkamisaika riippuu hirveästi myös paikkakunnasta, meillä ekat tulee töihin vasta 7.00, viimeset 9.00, siis perusjakelun porukasta.Alkuperäinen kirjoittaja postista päivää:Mulla kokemusta postin jakelutyöstä 20 vuoden ajalta. Päivä alkaa aikaisin klo 5-7 välillä, riippuu jakelureitistä, loppuukin tietysti aikaisin, jos selviät töistäsi työajan puitteissa, muuten "saat" tehdä ylitöitä. Sisä- että ulkotyötä, josta jakelun osuus on ehkä vähän pienempi; raskasta fyysistä työtä. Palkka aloittelijalla aikas pieni, mulla nykyään 1820 euroa brutto.
Anna anteeksi. Olen puuhaillut tässä välillä muuta, niin en kerinnyt heti lukemaan vastauksia. Aika positiivisia kokemuksia teillä, kiva kuulla. Mulla olisi mahdollista päästä postiin töihin, sen takia vähän kyselin. Ilmeisesti aluksi lajitteluun ja sen jälkeen mahd. jakeluunkin. Mutta tosiaan nuo päivien pituudet ja tietysti työn ohessa saatu liikunta houkuttelevatAlkuperäinen kirjoittaja no höh:Ensin kysellään kokemuksia ja sitten toiset vasta niin ap ei kuitenkaan mitään kommentoi, aika tylsää...
Minkä mittaisia päiviä siitten tekisit? Siis jos ois vaan pelkkää lajittelua? Tietysti eri posteissa voi olla eri tapoja mutta minä olen ollut siinä luulossa että kukin jakaja lajittelee ite postinsa...Alkuperäinen kirjoittaja ap:Anna anteeksi. Olen puuhaillut tässä välillä muuta, niin en kerinnyt heti lukemaan vastauksia. Aika positiivisia kokemuksia teillä, kiva kuulla. Mulla olisi mahdollista päästä postiin töihin, sen takia vähän kyselin. Ilmeisesti aluksi lajitteluun ja sen jälkeen mahd. jakeluunkin. Mutta tosiaan nuo päivien pituudet ja tietysti työn ohessa saatu liikunta houkuttelevatAlkuperäinen kirjoittaja no höh:Ensin kysellään kokemuksia ja sitten toiset vasta niin ap ei kuitenkaan mitään kommentoi, aika tylsää....
Ei ainakaan mulla ole ollut lapset esteenä postin töille... Meitä alle kouluikäisten lasten äitejä on ueampiakin töissä. Minä olin itse asiassa vielä vanhempainlomalla kun postilla työt aloitin, kuopus oli vain 6kk, eli eivät pelkää pienten lasten vanhempia!Alkuperäinen kirjoittaja Hmm.:Olen yrittänyt päästä Postille töihin, mutta vaikka töitä kuulema olisi, eivät ole huolineet. Ihan outoa! Kokemusta toimistotöistä, tarkkuutta vaativista sellaisista, lajittelusta yms. Onko ne lapset syynä etteivät halua palkata "lapsellista" ihmistä?
No mä olin paksuna kun olin postilla töissä ja paksuna olin kun sinne meninkin, että en usko että lapset ovat esteenä.Alkuperäinen kirjoittaja Hmm.:Onko ne lapset syynä etteivät halua palkata "lapsellista" ihmistä?
Helposti saa tuon käteem tuolla työajalla kun ottaa kaikki lisät huomioon...Alkuperäinen kirjoittaja Postilla ollut.:Postilla olin töissä pe-su jakamassa yöllä varhaisjakelu lehtiä (hesari,kaleva jne).
Työaika oli klo:00.00-05.00.
Palkka oli n.900e/kk, ihan hyvin 6-8päivältä kuussa![]()
Juu niin saa, kun petoliitteistä sai aina jokaisesta extraa, jos sellainen oli kalevan mukanaAlkuperäinen kirjoittaja niin:Helposti saa tuon käteem tuolla työajalla kun ottaa kaikki lisät huomioon...Alkuperäinen kirjoittaja Postilla ollut.:Postilla olin töissä pe-su jakamassa yöllä varhaisjakelu lehtiä (hesari,kaleva jne).
Alkuperäinen kirjoittaja Postilla ollut.:Juu niin saa, kun petoliitteistä sai aina jokaisesta extraa, jos sellainen oli kalevan mukanaAlkuperäinen kirjoittaja niin:Helposti saa tuon käteem tuolla työajalla kun ottaa kaikki lisät huomioon...Alkuperäinen kirjoittaja Postilla ollut.:Postilla olin töissä pe-su jakamassa yöllä varhaisjakelu lehtiä (hesari,kaleva jne).
Mulle tuo oli just sopiva työ, helppo,lyhyt työ "päivä" ja sai vaan ajella autolla.
Juu tiedän mitä tarkoitit, tarkoitin kun vielä noidenkin lisäksi jos sattui olemaan petoliite sai vielä enemmän.Alkuperäinen kirjoittaja niin:No tarkotin lähinnä että kun saa 30% yölisän, jakeluautolisän, sunnuntailisän jne...
Mun miehellä on 10,60.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Palkka alle 9 euroo tunnissa