työ/koulutuksenne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "turhautunut"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen koulutukseltani ylioppilas, yo-merkonomi ja datanomi. Valmistuin 25-vuotiaana, ja siitä lähtien olen it-alan hommia tehnyt, välillä ne nypityttää isosti ja välillä tykkään kovasti, mutta toistaiseeksi ainakin tätä hommaa teen ja makselen asuntolainaa. Ikää on siis nyt 43 v.

Vaatetusalan artenomi.
Lisäksi olen suorittanut mestariverhoilijan osa-ammattitutkinnon alueelta sisustusverhoilu.

Olen yksityisyrittäjä ja vaihdan työkseni vetoketjuja toppatakkeihin, lyhennän housunpuntteja ja ompelen paneeliverhoja.......

Hain hevoshierojan koulutukseen.

Vieläkin on hakusessa että mikähän musta mahtais isona tullakaan. Ikää on jo hiukan yli 25......:snotty:

Olen 26-vuotias merkonomi. Ollut myyntihommissa,mutta nyt työtön ja enään en halua tehdä myyntitöitä.
Ajatellut hakea medianomi opintoihin. Kiinnostaa copywriterhommat.
Eniten kiinnostaisi sanoittajan työ, mutta tällä hetkellä sanoitan vain omia lauluja.

Oman yrityksen perustaminen kiinnostaa todella paljon, mutta ensin tarvii opsikella jotta on jotain mitä tarjota.

Aikaisemmalta ammatilta kotitalousyrittäjä ja nyt opiskelen viimeistä vuotta lähihoitajaksi vammaistyön koulutusohjelmassa. Ja tässä ohessa teen töitä pelinhoitajana ;)

Tällä hetkellä kotiäiti. Kätilön, terveydenhoitajan ja sairaanhoitajan tutkinnot löytyy. Eka tutkinto vanhamuotoinen opistoasteen tutkinto ja kaksi jälkimmäistä AMK:sta. Työkokemusta löytyy ainoastaan kätilön työstä, mutta sitä sitten senkin edestä :)

Yhteistyössä