Tynkkysen kimppuun käyty

vierailija
No sittenhän me voidaan ottaa antifan tekemät murhat jenkeissä mukaan keskusteluun ja vaatia Li Anderssonin kannanottoa siihen. Ai ei voida? No miksi ei? Ja miten niin ei liity Tynkkysen pahoinpitelyyn?
YLE:

"Tappouhkauksia lähetelleen sometilin perustanut vasemmistoliiton toiminnanjohtaja irtisanoutuu tehtävästään – Poliisi epäilee rikosta
Yle kertoi torstaina, että Misha Dellingerin perustamalta anonyymiltä Twitter-tililtä on lähetetty viestejä, joissa kehotetaan tappaamaan fasistit ja ilmastonmuutoksen kieltäjät."
 
vierailija
Kumma muuten kun se Katajan keissi ei ole selvinnyt. Alkuun PS-porukka oli jo mielessään kehittänyt syylliset, mutta kun ruvettiin selvittämään ja epäilykset olivat väärät, niin kummasti laski hiljaisuus. Mies oli sentään sairaalassa! Mutta eipä enää kiinnostanut sittemmin. Tämä nuorukainen sen sijaan saa taas kaiken huomion.
 
vierailija
YLE:

"Tappouhkauksia lähetelleen sometilin perustanut vasemmistoliiton toiminnanjohtaja irtisanoutuu tehtävästään – Poliisi epäilee rikosta
Yle kertoi torstaina, että Misha Dellingerin perustamalta anonyymiltä Twitter-tililtä on lähetetty viestejä, joissa kehotetaan tappaamaan fasistit ja ilmastonmuutoksen kieltäjät."
 
vierailija
YLE:

"Tappouhkauksia lähetelleen sometilin perustanut vasemmistoliiton toiminnanjohtaja irtisanoutuu tehtävästään – Poliisi epäilee rikosta
Yle kertoi torstaina, että Misha Dellingerin perustamalta anonyymiltä Twitter-tililtä on lähetetty viestejä, joissa kehotetaan tappaamaan fasistit ja ilmastonmuutoksen kieltäjät."
Nin, kantoi vastuunsa ja irtisanoutui.

PS:ssä saa sulan hattuun. Ennen sentään edes "harjattiin".
 
vierailija
Vielä jäi epäselväksi miksi se riittää tämän ketjun kaappaamiseen ja miksi Li Anderssonin kohdalla pitää lähestyä henkilöä itseään. Onko sinulla eri standardit persuille ja muille?
Sä selität niin epämääräisistä tapauksista USA:ssa, että vaikea ottaa kantaa.

Mä sen sijaan puhuin/kirjoitin vakavasta terrorismitapauksesta, SUOMESSA: Onko sulla siihen jotakin sanottavaa?
 
No ehkei sitten mikään, mutta kirjoitat "Avaa Sipilälle oma ketju, lupaan tulla kommentoimaan asiasta asiallisesti. "

Toisessa ketjussa et kommentoinut aina ihan asiallisesti, vaan ivallisestikin. Mutta turha tulla pyörittämään viattomana silmiä ja ihmettelemään, kuka muka on kirjoittanut naureskellen tai miten sen muotoilin, kun olet siihen syyllistynyt.
En ole kertaakaan pyöritellyt silmiäni ja minä en siinä ketjussa kyllä ivannut vaan kysyin mikä oli totta, videomateriaali vai Sipilän väitteet hakkaamisesta!
 
vierailija
Kas kukaan ei näe merkkejä kasvoilla nyrkiniskusta eräät tahot sanovat, että kyse oli naisen "läpsäisystä" poskelle.

Pitääkö nyt nauraa, vähätellä, väittää valehtelijaksi?
 
Hah, valehteleusta puheen ollen mieti vain tuon tämän ketjun aiheena olevan tyypin puheita.

No et sinä tietysti valheiksi usko joitakin juttujaan.
No niin, vihdoinkin alat päästä takaisin ketjun aiheeseen...vähän toki vielä olet sivuraiteilla, mutta se sinulle sallittakoon.
Saisinko linkin siihen viestiin missä hän on valehdellut ja myös siihen missä minä hänen valheita olen uskonut, kiitos?
 
vierailija
Sä selität niin epämääräisistä tapauksista USA:ssa, että vaikea ottaa kantaa.

Mä sen sijaan puhuin/kirjoitin vakavasta terrorismitapauksesta, SUOMESSA: Onko sulla siihen jotakin sanottavaa?
Mulla on siihen terroritapaukseen se sanottava, että sille on oma ketjunsa. Mutta onko sulla siihen sanottavaa miksi sun mielestäsi on järkevää keskustelua kirjoittaa Tynkkysen pahoinpitelyä koskevaan ketjuun puutaheinää jostain siihen kuulumattomasta? Aikaisemmin kirjoitit, että päätit vähän yhdistellä kun kuitenkin kaikki on politiikkaa, mutta sitten ilmeisesti ei olekaan ok yhdistellä kun puhutaan Li Anderssonista. Sitten pitäisikin ottaa henkilökohtaisesti yhteyttä sen sijaan, että kirjoittaa puutaheinää sotkeakseen joku keskustelu kaksplussalla. Kaksoisstandardisi ja motiivisi ovat läpinäkyviä ja saisit suoraan sanoen hävetä toimintaasi tässä ketjussa. Mutta sitäkään et varmasti edes osaa tehdä.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Nin, kantoi vastuunsa ja irtisanoutui.
TS 15.6.2015 15:16:
"Dellinger vitsailee julkisessa Facebook-keskustelussa Ruotsin kuninkaallisten ampumisella.

Lauantai-iltana kello kymmenen aikaan julkaistussa Facebook-päivityksessä nimimerkki Joonas Poliisi ihmettelee, ”Miks Suomen televisiossa näytetään jonkun veronmaksajien rahoilla loisivan runkkarin häät.”

Misha Dellinger kommentoi päivitystä näin: ”Eniten mua kiinnostaa et miksei noita oo ammuttu jonkun ladon alakerrassa ja jouduttu ampumaan pari kertaa koska vaatteisiin omellut jalokivet on suojanneet luodeilta?”."


Tälläisen hekumoinnin jälkeen Dellinger valittiin vasemmistoliiton läntisen alueen toiminnanjohtajaksi.
Nähtävästi Ruotsin kuninkaallisten ampuminen kuuluu vasemmistoliiton arvopohjaan.
 
  • Vau!
Reactions: Elena777
No eikä ole

Voi toki homostakin joku sanoa, jos sillä lailla käyttäytyy, mutta ei liity merkityksenä heihin nimenomaisesti.

Käytit sitä homofobisessa tarkoituksessa. Vähän kuin "en ole rasisti, mutta..."
 
vierailija
TS 15.6.2015 15:16:
"Dellinger vitsailee julkisessa Facebook-keskustelussa Ruotsin kuninkaallisten ampumisella.

Lauantai-iltana kello kymmenen aikaan julkaistussa Facebook-päivityksessä nimimerkki Joonas Poliisi ihmettelee, ”Miks Suomen televisiossa näytetään jonkun veronmaksajien rahoilla loisivan runkkarin häät.”

Misha Dellinger kommentoi päivitystä näin: ”Eniten mua kiinnostaa et miksei noita oo ammuttu jonkun ladon alakerrassa ja jouduttu ampumaan pari kertaa koska vaatteisiin omellut jalokivet on suojanneet luodeilta?”."


Tälläisen hekumoinnin jälkeen Dellinger valittiin vasemmistoliiton läntisen alueen toiminnanjohtajaksi.
Nähtävästi Ruotsin kuninkaallisten ampuminen kuuluu vasemmistoliiton arvopohjaan.
:(
 

Yhteistyössä