Tynkkysen kimppuun käyty

vierailija
Jotenkin oli ikävä lukea, oli myös ilmeisesti yllättävä hyökkäys johon ei pystynyt valmistautua.

Väkivalta ei kuulu politiikkaan, jokaisen perusteluja, näkemyksiä ja arvoja pitää kunnioittaa.
Asiat riitelevät ja kiistelevät jne, EI ihmiset. Vaikka itse en todellakaan pidä perussuomalaisten jutuista, tuomitsen vahvasti tämänkaltaisen toiminnan.
Ei ole demokratiaa ellei saa olla oma itsensä ja kasvoillaan esiintyä vapaa-ajalla.
Näinhän se menee (y).
 
Se että tuupattiin, niin sekö on sitten ok ja oikeutus naureskelemaan?

Olisi hyvä erottaa asiat toisistaan, mä en ainakaan naureskellut millekään tuuppimiselle vaan sille, että videomateriaalista huolimatta hän yritti valehdella asiaa ja videomateriaalin paljastaja erotettiin tai joutui eroamaan (en edes enää muista kummin kävi).
 
Ja kas Elena, kyseenalaistit, että Sipilälle olisi naurettu, mutta niinpä heti olit tästä kommentistä tykkäämässä. Huomaatko itse, miten ristiriitaisesti toimit?
Mitä tuossa kommentissa oli mielestäsi sellaista missä Sipilön tönäisylle naurettiin?

Kas kummaa, sielläpä sinä olitkin kommentoimassa.
Kas kummaa niinpäs olinkin, mutta en edelleenkään nauranut tönäisylle. Sinäkö nauroit?
 
En sanonut, että itse tönäisylle nauroit mutta tapahtuneesta keksit naurun aihetta. Etkö todellakaan näe, miten ristiriitaisesti toimit?
Kyllä, silloin kun ihminen, joka on vieläpä samanlaisessa asemassa kuin mitä Sipilä tuolloin oli, alkaa valehtelemaan ja jatkaa sitä jopa kiinni jäämisen jälkeenkin...niin kyllähän se ihmetyttää ja naurattaa.
Huom. Suom. Se valehtelu nauratti, ei edelleenkään tuuppasu.

Sinäkö siis uskot, että Sipilä _hakattiin_ tuolloin?
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
Kyllä, silloin kun ihminen, joka on vieläpä samanlaisessa asemassa kuin mitä Sipilä tuolloin oli, alkaa valehtelemaan ja jatkaa sitä jopa kiinni jäämisen jälkeenkin...niin kyllähän se ihmetyttää ja naurattaa.

Sinäkö siis uskot, että Sipilä _hakattiin_ tuolloin?
Etkö tajua, että ihminen säikähtää tuollaisessa tilanteessa ja katsopa, mitä tekijä oli sanonut.

 
Etkö tajua, että ihminen säikähtää tuollaisessa tilanteessa ja katsopa, mitä tekijä oli sanonut.

Etkö sinä tajua sitä, että tuo tapaus oli vain yksi valhe Sipilän suusta kuultuna, sekin oli syy miksi monet eivät hänen puheitaan ottaneet enää vakavasti?
Mitä mä teen sillä tiedolla mitä joku idiootti on hänestä sanonut? Sairashan ihmisen täytyy olla, kun päälle käy tai alkaa ihmisiä tuuppimaan..

Jos nyt koettaisit pysyä ketjun aiheessa kiitos.
 
vierailija
Kyllä, silloin kun ihminen, joka on vieläpä samanlaisessa asemassa kuin mitä Sipilä tuolloin oli, alkaa valehtelemaan ja jatkaa sitä jopa kiinni jäämisen jälkeenkin...niin kyllähän se ihmetyttää ja naurattaa.
Huom. Suom. Se valehtelu nauratti, ei edelleenkään tuuppasu.

Sinäkö siis uskot, että Sipilä _hakattiin_ tuolloin?
Mistä keksit, että uskon tuollaista?
 
vierailija
Etkö sinä tajua sitä, että tuo tapaus oli vain yksi valhe Sipilän suusta kuultuna, sekin oli syy miksi monet eivät hänen puheitaan ottaneet enää vakavasti?
Mitä mä teen sillä tiedolla mitä joku idiootti on hänestä sanonut? Sairashan ihmisen täytyy olla, kun päälle käy tai alkaa ihmisiä tuuppimaan..

Jos nyt koettaisit pysyä ketjun aiheessa kiitos.
Hah, valehteleusta puheen ollen mieti vain tuon tämän ketjun aiheena olevan tyypin puheita.

No et sinä tietysti valheiksi usko joitakin juttujaan.
 

Yhteistyössä