Tympiikö ketään muuta nuo pipari, torttu yms. kaksimieliset jutut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Elisa Day
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Elisa Day

Jäsen
23.07.2013
510
0
16
Minua suoraan sanoen jo vituttaa niiden toistelu ja on kyllä niin kulunutta "huumoria", että.. Ärsyttää kun kaikista sanoista pitää vääntää jotain ihme typeryyttä ja sitten hihitellä niille kuin idiootti..

Valitkaa kaverinne paremmin! Ei mun tartte tommosia kuunnella mistään suunnalta.

Ei mun tuttavapiirissä näitä viljelläkään, mut just keskustelupalstoilla, netissä muutenkin. Joka paikasta löytyy joku "hihihih piparia" -höpöttäjä. Mua tympii yhtä paljon se, et esim. nimestä Jorma on väännetty mitä on... ja jo ala-asteella joku välkky keksi settä penaali tarkottaa jotain alapäähän viittaavaa ja sitten hihiteltiin kun joku erehtyi sanomaan kynäkoteloa penaaliksi. Samoin kuin tukka, merkkasikin naisen alapääkarvoitusta.

Tuollaiset pipari/torttuilijat on just jotain lapsen tasolle jääneitä tyyppejä. Ja ei, en oo tosikko, muhun puree kyllä huumori, mut ei tuollainen.

• Tykkää
Reactions: päätön
Joo tympii. Mutta noilla lapsellisilla kaksimielisyyksiä vääntelevillä ihmisillä on ainakin aika helposti hauskaa. Kuvitelkaa nytkin joulunaikaan. Joku perheenäiti kirjoittaa facebookiin vaikka: "Tehtiin lasten kanssa piparipukkeja ja -tonttuja :)" Niin muutamat kaksimielisyyksien vääntelijät siellä koneen takana lähestulkoon kuolee nauruun "Piparipukkeja…ahaahhhaah!! Pipari!….pukkeja!…. eehheehhee!…."

• Tykkää
Reactions: päätön
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä!;29357092:
Ei mun tuttavapiirissä näitä viljelläkään, mut just keskustelupalstoilla, netissä muutenkin. Joka paikasta löytyy joku "hihihih piparia" -höpöttäjä. Mua tympii yhtä paljon se, et esim. nimestä Jorma on väännetty mitä on... ja jo ala-asteella joku välkky keksi settä penaali tarkottaa jotain alapäähän viittaavaa ja sitten hihiteltiin kun joku erehtyi sanomaan kynäkoteloa penaaliksi. Samoin kuin tukka, merkkasikin naisen alapääkarvoitusta.

Tuollaiset pipari/torttuilijat on just jotain lapsen tasolle jääneitä tyyppejä. Ja ei, en oo tosikko, muhun puree kyllä huumori, mut ei tuollainen.

Heh, luin penaali-kohdan ja meinasin tulla mainitsemaan tukasta ja hiuksista mutta sehän löytyikin sieltä jo. :) Samoin piti aina muistaa sanoa pyyhekumi eikä kumi koska jälkimmäinenhän tarkoitti kondomia, aaaaargh.

Hiukan joo. On ihan hauskaa joskus jotkut jutut mutta noi piparijutut on jo niin vanhoja ettei niissä oikeen oo mitään oivallusta. Miks pitää sina väkisin vääntää ihan kaikesta jotain semmosta. :(

Mitäs torttu tarkoittaa kun lapsen luokkalainen oli sanonut sen ja oma lapseni sitten kysyi mitä se tarkoittaa kaksimielisenä. Itse en näistä tiedä joten haluaako joku kertoa?
:)

Yhteistyössä