B
BP
Vieras
Olkaa hyvät ja antakaa tulla kaikki patoutumat tähän ketjuun. Kertokaa ongelmanne ja kiukkunne, surunne ja purunne. Olen tässä teitä varten 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Niin väsy ettei jaksais edes ruokaa lämmittää saati töitä tehdä....
Laitin petturiukon talsimaan katuja pitkin.Petti toukokuussa-koitin 5 kk etsiä tunnetta,jota rakkaudeksi kutsutaan.En löytänyt.Viime viikolla ilmoitin että en tahdo kiusata enää itseäni,enkä häntä-joten poistu.Oli pe-la omilla teillään,tuli tänne takas volisemaan että hän niin rakastaa mua vielä...joopa joo...suoraan toisen naisen sylistä mun tykö.Kaula niin jyrsittynä kuin vain olla.En ottanut.Sunnuntaina poistin hänet.Menköön viettämään ihanaa aikaa sen toisen typykän tykö.
Nyt hän on jauhanut perheelleen kuinka minä olen paha,tehnyt sille väärin kun ulos laitin..en ole koskaan koittanut edes yrittää kunnolla..5 kk kuitenkin kattelin,koitin,joku osa minusta toivoikin,että asia korjaantuu..mutta ei.
Tää tunnetila on ohimenevää mikä mussa nyt jyllää,tiedän,ja tästä on suunta vain ylös päin.Olen päättänyt selvitä!Ja minähän selviän!
Oletkos yön joutunut valvomaan?
Ihan hyvin nukuin, mutta vissiin jotain syysväsymystä ilmassa. Mutta kyllä tää on kofeiinilla nyt lähtenyt käyntiin![]()
:wave:Moi! Mitään en niskaas kaada, moikkaan vaan kun itelläkin on vähän tylsää nyt.
:hug: totalfailier, tykkäys tulee siis tuohon selviämis-osaan..pettäjät on p*rseestä! Hyvä ettet ottanu takaisin moista..