Tylsin kesä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hukkaa kesä tää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hukkaa kesä tää

Vieras
Tämä kesä on elämäni tylsin kun tunnen olevani yksin lasten kanssa, ei ole missä käydä ym.
Muina kesinä kävimme maalla kun äitini asui siellä avomiehensä tilalla äiti oli lasten kanssa enemmän. kunnes tämä äidin avomies kuoli ja äiti muutti kylillä ja nyt löysi uuden miehen jonka kanssa on hänen kotipaikallaan (ehkä koko kesän), ja itse en oikein hyväksy että äiti noin pian uuden otti kun syksyn vasta hautaan saatto sairaan miehen jota hoiti!
Nyt pienet lapset ei mummoa näe alkaavat vierastaa kun harvoin näkee. Ja lapsilta jotenkin kesä menee hukkaa ja kotiolotkin tylsiä kun ukko päivät töissä ja illat minua haukkuu... ei ole minulle oikein ystäviäkään jota vaikka voisi hoitaa väliin lapsia että vois itse levähtää tai ym

no kai sä nyt kesän ilman äitiäs selviät. keksit jotain kivaa tekemistä lasten kanssa. metsäretkiä eväät mukaan, rannalle, sadepäivinä jokin kiva peli ilta/elokuvailta ym.

En minä niinkään äidistä mutta jotenkin tuntuu että olis lasten kannalta kiva että voisivat mummon kanssa olla tekemisessä kun ei ole heillä muitakaan! Isä heitä haukkuu ym ei välitä!

No jos miehes on niin kamala ettei muuhun kykene, kuin sua haukkumaan ja alistamaan, niin sithän sulla on kesäks puuhaa. Rupeat etsimään itselles ja lapsille uutta asuntoa, pakkaat tavarasi, ja muutat. Aloitat uuden ja itsenäisemmän elämän, johon ei miehen haukkumiset ja äidin helmoissa pyöriskelyt kuulu. Nautit elämästäs ja lapsistas! Ja unohdat semmosen miehen joka ei sua arvosta!

Kuule ap, kaikella ystävyydellä, mut toi sun vuodatus kuulostaa nyt oikein viimeisen päälle itsesäälissä rypemiseltä. Jos miehesi vain haukkuu sinua ja lapsiasi, niin miksi katselisit/kuuntelisit häntä enää pätkän vertaa??

Nyt kannattaisi ap laittaa oma elämäsi järjestykseen ja antaa mummon nauttia omasta onnestaan.

Sinullakin on oma elämä ja oikeus onneen. Nosta kissa pöydälle ja mieti mitä todella haluat elämältäsi. Varmaan kannattaa alkaa miettimään ensin, mitä teet avio-/avoliitollesi.. Ei kuulosta kovin onnelliselta parisuhteelta. Lapsesi eivät ole ansainneet isää, joka vain haukkuu eikä välitä. Heilläkin on oikeus iloiseen lapsuuteen.

Tsemppiä sinulle ja lapsillesi!

Yhteistyössä