tylsiä nämä pojan virikehoitopäivät...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Neith"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Neith"

Vieras
tunnin päästä vasta menen hakemaan poikaa, tosin siellä sitten samalla käydään vasu keskustelu.. mutta yllättävän tylsää on olla yksin liikenteessä.. kaupassa käyty ja keuhkoröntgenissä myös.. ainut hyöty tässä oli että pojan ei tarvinnu olla yksin sitä vajaata 10min mikä röntgenissä meni ja sain ostettua pojalle pääsiäismunat kaupasta ilman että se näki (voipi sitten kukko "munia" ne yöllä ylläriksi kun on sen aika)

Minulla käy kolme lasta seurakunnan kerhossa, joka on tarkoitettu siis kaikenikäisille, on ns. parkki. Niin silloin kun koko kolmikko menee sinne ja itse menen asioille tai vaan teen kotona kotihommia, niin on aika orpo-olo. Ei ole kukaan kyselemässä ja höpöttelemässä mitään. =) Ihan liian hiljaista kotona. Ja kaupassa käydessä ei ole sitä "juttukaveria" :D
Mutta toisaalta ihan tervettä välillä, ihana sitten saada koko mölysakki kotio :heart:

Minulla käy kolme lasta seurakunnan kerhossa, joka on tarkoitettu siis kaikenikäisille, on ns. parkki. Niin silloin kun koko kolmikko menee sinne ja itse menen asioille tai vaan teen kotona kotihommia, niin on aika orpo-olo. Ei ole kukaan kyselemässä ja höpöttelemässä mitään. =) Ihan liian hiljaista kotona. Ja kaupassa käydessä ei ole sitä "juttukaveria" :D
Mutta toisaalta ihan tervettä välillä, ihana sitten saada koko mölysakki kotio :heart:

se on jännä miten sitä yksinolo aikaa kaipaa kun sitä ei ole, ja kun sitä sitten saa niin on tylsää ja liian hiljaista :D
kaipasin todella nimittäin pojan höpöttelyitä kaupassa ollessa, automatkalla huomasin kuuntelevani hevisaurusta vaikka lapsi ei ollut enää kyydissä :laugh: