tylsät seksimieltymykset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuhoon tuomittu tylsä tyyppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuhoon tuomittu tylsä tyyppi

Vieras
Mainittakoon nyt heti alkuun, ettei tämä ole mikään provo. Seksimieltymkseni ovat niin tylsät kuin mahdollista: pidän vain naimisesta ja siinäkin miellyttää vain kaksi asentoa. En pidä suuseksistä, en anaaliseksistä, en mistään leluista jne. Pakko kysyä, kuinka kauan kestäisitte itse (naispuolista tai miksei miespuolistakin) kumppania, joka olisi näin tylsä. Pidän seksistä, mutta makuni on siis...aika rajoittunut. Ei kiinnosta tehdä asioita, jotka eivät vain kiinnosta. En siis halua pakottaa itseäni tekemään sellaista, josta en kuitenkaan nauti. Mielipiteitä?

Alkuperäinen kirjoittaja tuhoon tuomittu tylsä tyyppi:
Mainittakoon nyt heti alkuun, ettei tämä ole mikään provo. Seksimieltymkseni ovat niin tylsät kuin mahdollista: pidän vain naimisesta ja siinäkin miellyttää vain kaksi asentoa. En pidä suuseksistä, en anaaliseksistä, en mistään leluista jne. Pakko kysyä, kuinka kauan kestäisitte itse (naispuolista tai miksei miespuolistakin) kumppania, joka olisi näin tylsä. Pidän seksistä, mutta makuni on siis...aika rajoittunut. Ei kiinnosta tehdä asioita, jotka eivät vain kiinnosta. En siis halua pakottaa itseäni tekemään sellaista, josta en kuitenkaan nauti. Mielipiteitä?

Kauan jaksaa jos rakastaa mutta lopulta joko lähtee tai etsii muualta apua.
Tai sitten ensin muualta ja sitten lähtee.
Sen verran rupee tympimään vuosien jälkeen.
Varsinkin kun juttu oli toisenlaista ennen parasta päiväystä (vihkisormus).
Tosin voi joskus olla niin onnellisesti että kumallekin riittää pelkkä pano.

Joo, kyllä kahden asennon naista kestää ehkä sen 2 vuotta. Vähintään yksi asento tarvii meillä kuukaudessa oppia, ettei erota ja käydä vieraissa kuin kanit.

Alkuperäinen kirjoittaja perusmiesmies:
Joo, kyllä kahden asennon naista kestää ehkä sen 2 vuotta. Vähintään yksi asento tarvii meillä kuukaudessa oppia, ettei erota ja käydä vieraissa kuin kanit.

entäs 10 v se yks asento suoraan pukille ja äkkiä pois

Hitsi kun ma olen kertonut hauskoja juttuja joka ketjussa, huomaattehan te kaikki varmasti? Ma olen olemassa vaan silloin kun kirjoitan ellit palstalle. Muuten mua ei ole. Kukaan ei huomaa mua eika pida musta normaalielamassa.

Mita ma sit teen kun en enaa keksi hauskoja juttuja eika kukaan riitele mun kans?

No hei. Ala sita sure. Ma jaksan kylla aina vastata sulle. Enhan ma omaa skitsopersoonaani jattais. Sa olet normaalielamassa aina mun mukana. Ma pidan susta ainakin. Se on niin ihanaa kun on ihan oma tokapersoona jonka kirjotuksia voi taalla lukea huomaten oman nimimerkkinsa. Ja ma jaksan kylla riidellakkin sun kanssa, joten ala pelkaa.