Tylsää!

Olen 22.vuotias kahden lapsen äiti ja kolmas syntyy ensi vuoden puolella. Ja mulla on tylsää siis vaikka käyn ulkoileen lasten kanssa tai kaupassa yms. niin silti tuntuu tylsälle mikä mua vaivaa tuntuu että koko ajan pitäs olla jotai tekemistä koko ajan katson kelloa ai se on noin vähän aika ei kulu.... :'( Onko kellään muulla tylsää???

toi on aika tutta myös mulle. Itellä on kaksi lasta ja joskus vaan tuntuu ettei elämässä ole mitään muuta kuin lastenhoitoa ja lastenhoitoa. Äitinä oleminen on kyllä ihan täysin mun juttu ja ylpeä siitä mutta jotain tekemistä olis kiva saada tylsään arkeen.
Tää pimeys on mulle ainaski yks tekijä joka saa mun mieleni maahan. Eilen ku oli TOSI tylsää, ompelin jouluverhot keittiöön. Tuli ihanat ja mieli virkistyi.

Minä vasta odotan, mutta tylsää on silti... Vallankin nyt, kun mies onm aloittanut uudessa työpaikassa ja on väsynyt iltaisin, minä taas odotan iltaa ja miehen kotiin tuloa, että kiva kun saa seuraa ja nyt voidaan yhdessä puuhata... Vähän ristiin menee. :(

No, eilen sitten lähdettiin yhdessä kaverilta yhtä huonekalua katsomaan, ja juututtiinkin sitten kolmeksi tunniksi kylään leikkimään heidän ihanien lastensa kanssa, juttelemaan ja syömään iltapalaa porukalla. Oli ihan yhteinen ilta, ja samalla kivaa tekemistä!

Muuten on mietitty kaikkea mahdollista touhua: käsitöitä, uimahallireissuja...

lasten kanssa tietty joutuu menemään lasten ehdoilla, mutta jos saa aikuisia seuraksi, niin varmaan auttaa!

TuhmaHauva harmaana
Meillä on Mannerheimin Lastensuojeluliitto kehittänyt tosi mukavaa tekemistä äiteille ja lapsille. On perhetupaa ja vauvatupaa mihin voi mennä juttelemaan muitten äitien ja isien kanssa ja lapset saapi leikkiä keskenään. Kannattaa oman kotikaupungin MLL :ltä tai seurakunnalta tai ihan kaupunginvirastosta vähän kysellä olisiko jotakin tuommoista tiedossa. Mulle on tullut noista "kerhoista" ihan henkireikä!!

Joo...
Täällä myös, oon jo miettiny onko mulla jotain vikaa ku ei jaksas olla ihanan pikkuneitin kans kotona aina!
Mut mulla ei ees oo mitään paikkaa mihin mennä, koska ei asuta Suomessa. Vieras kieli hidastaa aika rankasti, eikä pahemmin oo noita tuttavuuksiakaan täällä...

Yhteistyössä