Tylsä on tämä

• Viestiketjun aloittaja Tyllerö
  • Ensimmäinen viesti
Tyllerö
Eikö tällä palstalla,jakseta jauhaa muusta kuin iästä ja uskaltaako tulla raskaaksi vai ei ? Tai hehkutetaan,miten hienosti menee vauvan kanssa keski-iässä..
Alkaa tuntumaan, että oma keski -ikä on sittenkin ongelma monelle,vaikka toista niin suureen ääneen todistellaan....
Toivottavasti aiheet vaihtuu...luulisi yli nelikymppisillä olevan muutakin ajateltavaa, kuin oman napansa ympärillä pyöriminen ja vatsan seudun tarkkailu..Hohhoijaa !
Vaikka minulla on pieni lapsi, niin elämässäni on muitakin asioita...kuin päivät pitkät ikäni ja olemukseni pähkäily !
Tylsin palsta koko KaksPlussan keskustelupalstoista,valitettavasti.Ei millään pahalla...mutta

minusta tämä ei ole tylsä, mutta käyn kyllä kovin harvoin täälä.
minä täytän tulevan vuoden marraskuussa 50 vuotta jo! minua on alkanut askarruttamaan oma terveys, vaikka olenkin ollut terve mutta eihän sitä koskaan tiedä mitä eteen tulee. vaihdevuodetkin lähestyvät, odotan mielenkiinolla vielä ei mitään erikoisempaa oiretta ole siinä suhteessa.
mietin eläkeikään jaksamista työssä. lasten mailmalle lähtöä. Nuorimmat oat vasta 7v kohta 8vuotta ja 9 vuotta. Aikuiset lapset oat jo mailmalla. Miehen poika asuu vielä meillä, täyttää 21 vuottta kesällä... odotan että jospa lähtisi jo omaan asuntoonsa. Vanha äitini mietityttää joka vielä pärjää yksin. Hän kun asuu kaukana meistä yli 100 km päässä, vaikeaksi käy valvoa häntä. Elämä kulkee latujaan. Elämää sinänsä en koe tylsänä. Jokaisella on joku asia, juttu joka on juuri sillä hetkellä tärkeä, niin tärkeä että siitä pitää kirjoittaa,kysellä. On se sitten tylsää tai ei.
voisitko sinä laittaa tänne jotain mielenkiintoista keskusteltavaa, luulen että siihen tulisi vastauksia ja kannanottoja. voihan aina itse kokeilla ja aloittaa keskustelun jostain asiasta mistä haluaa.
Hyvää tulevaa vuotta sinulle ja kaikille!

p.s on olemassa paljon mielenkiintoisiakin keskustelu palstoja jos haluaa keskustella muuastakin kun äitiydestä, lapsista, omasta itsestään. :)

Samaa mieltä kuin ap! Tää palsta on tylsä! Vähät aloitukset on aina sitä samaa mutta eri sanankääntein eli vieläkö uskallan tulla raskaaksi? Ja niihin tulee aina vastauksia!!??? Käyn joskus vilkaisemassa täällä olisiko jotain järkevää ja mielenkiintoista keskustelua tullut mutta aina sama levy päällä! :/

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.12.2006 klo 14:44 vieras kirjoitti:
Samaa mieltä kuin ap! Tää palsta on tylsä! Vähät aloitukset on aina sitä samaa mutta eri sanankääntein eli vieläkö uskallan tulla raskaaksi? Ja niihin tulee aina vastauksia!!??? Käyn joskus vilkaisemassa täällä olisiko jotain järkevää ja mielenkiintoista keskustelua tullut mutta aina sama levy päällä! :/
No ollos hyvä vaan ja aloittaa sitä järkevää ja mielenkiintoista keskustelua.. :whistle:

Yhteistyössä