Tylsää..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minskii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Minskii

Aktiivinen jäsen
16.08.2008
12 062
2
38
Ja aika karmea olo, sohvan nurkkaan ei kyllä huvita mennä ku siellä olo vaan pahenee. Vatsa sekasin antibiootista vaikka oon syöny niitä ketun maitohappobakteeri nappeja. Olis pari leffaa oottamassa mut ei vielä innosta kattoo.

Kirjahyllyn hakeminen salosta tuleepi liian kalliiksi joten täytyy unohtaa hylly :'( . Koko aamun oon soitellu eri firmoihin ja kyselly paljon maksaa hakeminen. Eilen siis täällä kyselin tästä yms.. Myöhemmin täytyy myyjälle laittaa viestiä että en voi ostaa ku tulee liian kalliiksi.. Höh!

Mutta mitäs mä nyt tekisin. Masentaa kaikki nyt, ei oo happy fiilis ja on ikävä sitä iloisuutta. Jospa paranen pian ja pääsen nauttimaan taas elämästä pojun kanssa. Poika on onneksi ollut kuin pieni enkeli :), on antanut minun levätä.

Ai niin ja postissa olis nyt se Reimatecin välikausipuku ja sekin pitäisi hakea, ruokaa laittaa, pyykkikone pyörimään ja imuroida.. Mutta olenhan nyt saikulla joten suon ittelleni tän palstailun ja levon.. Jospa menisin taas keittää kahvia ja syön mehujään ku se helpottaa kurkkukipua ja on ainoa mikä maistuu nyt.

:hug:

Täällä on kans samanlaiset fiilikset. Kauhee nielutulehdus päällä, sunnuntaista asti ollu kunnon hevoskuuri antibiootteja mut kai tää on viruksen aiheuttamaa ku ei tehoo ollenkaan. Kurkku ihan turvoksis, jatkuvasti särkee, ei pysty nieleen irvistämättä saati sitten puhumaan.. Syömään ei pysty muuta ku jogurttia.. Ja huomen pitäs duuniin mennä..

Mun pitäs kans käydä postissa Linus&Lotta paketti siellä noutoa odottelee. Mutta ei näillä oloilla.. täytyy vissiin delegoida :D

Mä meen kans keitteleen kahvia, tsemppiä sulle! :)

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
:hug:

Täällä on kans samanlaiset fiilikset. Kauhee nielutulehdus päällä, sunnuntaista asti ollu kunnon hevoskuuri antibiootteja mut kai tää on viruksen aiheuttamaa ku ei tehoo ollenkaan. Kurkku ihan turvoksis, jatkuvasti särkee, ei pysty nieleen irvistämättä saati sitten puhumaan.. Syömään ei pysty muuta ku jogurttia.. Ja huomen pitäs duuniin mennä..

Mun pitäs kans käydä postissa Linus&Lotta paketti siellä noutoa odottelee. Mutta ei näillä oloilla.. täytyy vissiin delegoida :D

Mä meen kans keitteleen kahvia, tsemppiä sulle! :)

Tsemppiä myös sulle! :hug:

Mulla nielurisatulehdus, en tiiä onko nyt ihan sama ku sulla mutta kuitenkin. Mulla alko hevoskuuri eilen ja vielä on 7 päivää jäljellä :o ja nyt jo vatsa sekasin. Varmaan taas laihtuu tässä pari kiloa niin kuin viimeeksi...

Mitäs Linus&Lotta paketti sisältää? :)

Mulla nielurisatulehdus, en tiiä onko nyt ihan sama ku sulla mutta kuitenkin. Mulla alko hevoskuuri eilen ja vielä on 7 päivää jäljellä :o ja nyt jo vatsa sekasin. Varmaan taas laihtuu tässä pari kiloa niin kuin viimeeksi...

Juu sama tauti se on täällä :hug: Mulla oli pari viikkoo sitten angiina ja siihen söin 10 päivän kuurin v-peniä, siitä tuli mulle kans kauheet mahakivut ja kaikki vaikka mäkin söin maitohappobakteereja lisäks. Nyt mulla on joku vahva kolmen päivän antibiotti joka vaikuttaa kuiteski viikon, tästä ei oo onneks tullu mitää.

Linus&Lotalta tarjouksia bongailin, sukkia, yhen tunikan, mekko+leggarit setin sekä sellasen Hello Kitty -pomppupallon, mä en ny kertakaikkiaan muista miks niitä oikeesti sanotaan.. :snotty: No sellanen kuitenki jossa on "sarvet", niistä pidetään kiinni ja sitte istutaan pallon päälle ja hypitään seinille :laugh:

http://linuslotta.com/fi/product/47186
http://linuslotta.com/fi/shop/girl/set/product/24696
http://linuslotta.com/fi/shop/girl/top/tunic/product/8897

Tällaset sieltä siis tarttui mukaan :) Ennen en oo noilta tilannu mitään joten täytyy vähän testailla et minkälaista tavaraa tuolta saa :)

Juu sama tauti se on täällä :hug: Mulla oli pari viikkoo sitten angiina ja siihen söin 10 päivän kuurin v-peniä, siitä tuli mulle kans kauheet mahakivut ja kaikki vaikka mäkin söin maitohappobakteereja lisäks. Nyt mulla on joku vahva kolmen päivän antibiotti joka vaikuttaa kuiteski viikon, tästä ei oo onneks tullu mitää.

Linus&Lotalta tarjouksia bongailin, sukkia, yhen tunikan, mekko+leggarit setin sekä sellasen Hello Kitty -pomppupallon, mä en ny kertakaikkiaan muista miks niitä oikeesti sanotaan.. :snotty: No sellanen kuitenki jossa on "sarvet", niistä pidetään kiinni ja sitte istutaan pallon päälle ja hypitään seinille :laugh:

Onko se sellainen joka on veressä 10 päivää? Siis se 3 päivän antibiootti kuuri. Mä söin sellaisen kanssa ja mulla siitäkin meni vatsa ihan sekaisin. Toivottavasti tää olis viimeinen kerta ku kipeeksi tuun, niin masentavaa tämä olo taas. Mutta olipas hassu ketju tuolla mitä minulle suositeltiin ja nauruthan minä siitä sain :laugh: . Luitko sä sen? Jos et niin käyppä vilkasee :D!!

Tässä oon etsinyt tumman ruskeaa kirjahyllyä netistä jossa olisi kotiinkuljetus mutta Anttilassa ei oo enää sitä mitä joskus kattelin. Osamaksulla ostaisin ku ei muuten ole varaa, huutonetissä tietysti olisi mutta tuleepi hirmu kalliiksi kun kuljetus pitäisi järjestää yrityksen kautta. Muutamassa paikassa olis kanssa osamaksulla mutta niissä on joku ihmeen luottosysteemi ja en oikein niistä ymmärrä.

Hypitään seinille :D? Kuulostaa hauskalta! Jospa kävisin vilkasee minkälaista tuolla Linus&Lotalla on :)....

http://linuslotta.com/fi/product/47186
http://linuslotta.com/fi/shop/girl/set/product/24696
http://linuslotta.com/fi/shop/girl/top/tunic/product/8897

Tällaset sieltä siis tarttui mukaan :) Ennen en oo noilta tilannu mitään joten täytyy vähän testailla et minkälaista tavaraa tuolta saa :)

Ihania! Tuo pallo on kyllä hauska! Itse kans oon joskus tuollaisella pomppinu.. Poju vois tuollaisesta tykätä, tietysti erillaisesta :D

Onko se sellainen joka on veressä 10 päivää? Siis se 3 päivän antibiootti kuuri. Mä söin sellaisen kanssa ja mulla siitäkin meni vatsa ihan sekaisin. Toivottavasti tää olis viimeinen kerta ku kipeeksi tuun, niin masentavaa tämä olo taas. Mutta olipas hassu ketju tuolla mitä minulle suositeltiin ja nauruthan minä siitä sain :laugh: . Luitko sä sen? Jos et niin käyppä vilkasee :D!!

Tässä oon etsinyt tumman ruskeaa kirjahyllyä netistä jossa olisi kotiinkuljetus mutta Anttilassa ei oo enää sitä mitä joskus kattelin. Osamaksulla ostaisin ku ei muuten ole varaa, huutonetissä tietysti olisi mutta tuleepi hirmu kalliiksi kun kuljetus pitäisi järjestää yrityksen kautta. Muutamassa paikassa olis kanssa osamaksulla mutta niissä on joku ihmeen luottosysteemi ja en oikein niistä ymmärrä.

Hypitään seinille :D? Kuulostaa hauskalta! Jospa kävisin vilkasee minkälaista tuolla Linus&Lotalla on :)....

Joo just sellanen kuuri se on. Sen lisäks mulla on viel silmätulehdus.. Mä oon tässä jo kolme viikkoo sairastanu, kaiken kaikkiaan yhden pahan endokipukohtauksen, vatsataudin, angiinan, influenssan, nielutulehduksen ja silmatulehduksen.. Että alkais tosissaan jo riittää, ei helkkari enää jaksais!!! |O Alotin viime kuun lopus ala-asteella avustajan hommat ja siel riehuu vaikka mitä tautia, tottakai sitä kaikki heti saa.. Onneks on pomo ymmärtäväinen, maanantai-aamuna sen kans pitkään juttelin puhelimessa.. Mutta kyllähän tää noloa on.. :snotty:

Joo tuo pallo on varmasti kiva! Mutta voi se tosissaan olla ettei poikaa kiinnostais pinkki Hello Kitty -pallo :D

Mä kans ajattelin että jos nuo vaatteet on laadullisesti ihan hyviä niin taidan jatkossakin käydä etenki tuota outlet -osastoa kurkkimassa. Nättejä vaatteita ja hyvillä hinnoilla :)

Muoks. Joo kävin mä kans lukeen sen :D :D

Kerropas sitten minkä laatuista vaatteet on, tilaan sitten itsekin pojulle. Nuo sukat on kivoja, paitsi kokoja en juuri kattellu vielä :). Eikä todellakaan pahan hintaista! Minkä ikäiselle tytölle tuollaisen pallon ostit? Pojulle pitäisi olla varmaan joku rekka pallo ku se on niin rekkoihin innostunut :D.

Pistit paremmaksi ku mä, mulla kestäny tää kipeenä olo puoltoista kuukautta, mutta mulla oli "vaan" keuhkoputkentulehdus. Joka toinen viikko kuume noussu ja rintakehän kipu loppu n. reilu viikko sitten kai. En enää muista ku kaikkea tässä on ollu jo. Mutta sullahan on sairastelu ollut aika vaihtelevaa, siis erillaisia vaivoja :D. Mulla suunnilleen yhtä samaa, paitsi nyt..

Minuu kans harmittaa ku koulusta joutuu olla pois ja kouluakaan ei oo jäljellä enää kuin 2 kuukautta. Äkkii putoaa kärryiltä ja kokeita nyt hirveesti. Ootko tykänny työstä? Onhan se noloa, minäkin nolostuin ku eilen soitin opettajalle ja kerroin että taaaas oon sairaana :ashamed: . Maikka sano vaan että koita parantua jne yms jne...

4,5 v on tyttö jolle pallon ostin. Nyt pitäs vielä ostaa sille yks tollanen My Little Pony puhuva poni. Sillä on melkeen kaks vuotta ollu sellanen ja jatkuvasti kantanu sitä mukanaan ja se on ollu sille hirveen rakas. Nooh, tyttö oli viikonloppuna oksutaudis ja oksens suoraan sen ponin päälle.. Siitäkö sitten kauhee suru.. :( Tyttö oli niin surullinen ku sanoin että se piti laittaa roskiin ku ei sitä voi pestä et lupasin sille sit ostaa uuden.

Joo kyllä tässä on saanu kaikenlaiset taudit sairastaa, mä en koskaan ennen oo ollu näin paljo kipeenä! Varmasti tekee sekin että melkee 5 vuotta olin kotona, äitiyslomalla ja tyttöö hoitamas ja aika tehokkaasti aina kaikki sairashommat kierrettiin. Nyt sitten ku pitkästä aikaa menee duuniin tonne lasten keskelle ni heti kaikki pöpöt tarttuu. Duunista oon kyl tykänny hirveesti, tosi mukavat työkaverit ja työ on kivaa, sillä harmittaa vielä enemmän ku on vaan sairaana :( Tyttöki pääsi uuteen päiväkotiin tähän ihan kodin viereen ja on siellä tykänny olla tosi paljon :)

Joo mä kerron sitten minkälaisia ne vaatteet oli. Sukat oli kyllä kans tosi kivoja, mä tilasin sieltä sellasen 6 sukkaparin setin. Kiva paketti oli ku kaikki pirteen värisiä ja erilaisia :)

4,5 v on tyttö jolle pallon ostin. Nyt pitäs vielä ostaa sille yks tollanen My Little Pony puhuva poni. Sillä on melkeen kaks vuotta ollu sellanen ja jatkuvasti kantanu sitä mukanaan ja se on ollu sille hirveen rakas. Nooh, tyttö oli viikonloppuna oksutaudis ja oksens suoraan sen ponin päälle.. Siitäkö sitten kauhee suru.. :( Tyttö oli niin surullinen ku sanoin että se piti laittaa roskiin ku ei sitä voi pestä et lupasin sille sit ostaa uuden.

Joo kyllä tässä on saanu kaikenlaiset taudit sairastaa, mä en koskaan ennen oo ollu näin paljo kipeenä! Varmasti tekee sekin että melkee 5 vuotta olin kotona, äitiyslomalla ja tyttöö hoitamas ja aika tehokkaasti aina kaikki sairashommat kierrettiin. Nyt sitten ku pitkästä aikaa menee duuniin tonne lasten keskelle ni heti kaikki pöpöt tarttuu. Duunista oon kyl tykänny hirveesti, tosi mukavat työkaverit ja työ on kivaa, sillä harmittaa vielä enemmän ku on vaan sairaana :( Tyttöki pääsi uuteen päiväkotiin tähän ihan kodin viereen ja on siellä tykänny olla tosi paljon :)

Joo mä kerron sitten minkälaisia ne vaatteet oli. Sukat oli kyllä kans tosi kivoja, mä tilasin sieltä sellasen 6 sukkaparin setin. Kiva paketti oli ku kaikki pirteen värisiä ja erilaisia :)

Voi toista! Varmaan iso suru tuli :(. Mä oottelen että alkaako poika kantaa jotain lelua joka paikkaan, mikä on sen lemppari yms.. Poika on siis 2v :)

Joo minäkään en oo ollu näin paljon kipeenä koskaan! :o Vau olit 5 vuotta kotona, nostan hattua sinulle =) , minusta ei olisi siihen. Tai jos olisi kumppani niin voisi asia olla toisin. Oliko jännää aloittaa työt? :D

Tässä tekis mieli alkaa vähän siivoilemaan, mieli piristyis varmaan sitten vähän. Kattoo nyt jos sitä innostuis :D.

Voi toista! Varmaan iso suru tuli :(. Mä oottelen että alkaako poika kantaa jotain lelua joka paikkaan, mikä on sen lemppari yms.. Poika on siis 2v :)

Joo minäkään en oo ollu näin paljon kipeenä koskaan! :o Vau olit 5 vuotta kotona, nostan hattua sinulle =) , minusta ei olisi siihen. Tai jos olisi kumppani niin voisi asia olla toisin. Oliko jännää aloittaa työt? :D

Tässä tekis mieli alkaa vähän siivoilemaan, mieli piristyis varmaan sitten vähän. Kattoo nyt jos sitä innostuis :D.

Kyllähän sitä harmitti, mistään muusta lelusta ei oo tullu noin rakasta, tuo on ainut lelu mitä on mukanaan kantanu. Päiväkodissaki oli aina mukana että saa päikkäreille ottaa ponin viereen.

Kyllähän se kauheen jännää oli työt aloittaa. Uus työpaikka ja toiselle duunipäivälle tuli vielä tuo tytön pk: n vaihto! Se mua jännitti kaikista eniten että miten siihen suhtautuu.. Mutta turhaan jännitin, tyttö on tykänny uudesta päiväkodista ihan hirveesti ja innoissaan sinne aina menee.

Munki pitäs yrittää jotai hommia tehdä, ainaki pestä pyykkiä jne. Jos sitä sattuis vaiks huomenna duuniin pääseen.. Sunnuntaina lekuri sano että jos tää on viruksen aiheuttama eikä noi antibiootit oo alkanu keskiviikkoaamuun mennessä vaikuttaan ja oon viel kipee, ni voi hänelle soittaa et jatkaa sit saikkua.. Mutta mä nyt lähinnä toivon jotai ihmeparantumista huomiselle, tai edes sellaista että pystyis puhumaan kunnolla..

Kyllähän sitä harmitti, mistään muusta lelusta ei oo tullu noin rakasta, tuo on ainut lelu mitä on mukanaan kantanu. Päiväkodissaki oli aina mukana että saa päikkäreille ottaa ponin viereen.

Kyllähän se kauheen jännää oli työt aloittaa. Uus työpaikka ja toiselle duunipäivälle tuli vielä tuo tytön pk: n vaihto! Se mua jännitti kaikista eniten että miten siihen suhtautuu.. Mutta turhaan jännitin, tyttö on tykänny uudesta päiväkodista ihan hirveesti ja innoissaan sinne aina menee.

Munki pitäs yrittää jotai hommia tehdä, ainaki pestä pyykkiä jne. Jos sitä sattuis vaiks huomenna duuniin pääseen.. Sunnuntaina lekuri sano että jos tää on viruksen aiheuttama eikä noi antibiootit oo alkanu keskiviikkoaamuun mennessä vaikuttaan ja oon viel kipee, ni voi hänelle soittaa et jatkaa sit saikkua.. Mutta mä nyt lähinnä toivon jotai ihmeparantumista huomiselle, tai edes sellaista että pystyis puhumaan kunnolla..

Hyvä kun tyttösi viihtyy päiväkodissa, täälläkin poju viihtyy hyvin. Pojalla on jopa tyttökaveri siellä :heart: . Eilen näin miten ne yhdessä leikkii :). Tämä tyttö kuulemma puhuu paljon mun pojasta kotonaan. Ovat kuin paita ja peppu! Ihanan näköistä oli ja suloista :).

Toivottavasti tapahtuu siellä ihmeparantuminen, minulla mehujää auttoi tosi hyvin kurkkuun. Ei tunnu niin ilkeelle ollenkaan :). En kyllä tiedä suositellaanko kylmää vai kuumaa kurkulle :o . Kylmä mehujää tuntui ainakin jotenki paremmalta kuin kuuma tee. Tiedä sitten..

Nyt pyykkikone pyörimään!!! :D

Nyt on paketti haettu :) Ja mukavannäköistä tavaraa, ei oo laadussa valittamista. Toi sukkapaketti oli kyl ihana, eikä tosiaankaan pahan hintanen ku 6,90? makso kuudet sukat :) Tunika ja mekko on kans ihania!

Ja tuossa tuo tyttö nyt innoissaan hyppii seinille :D

No ni:D! Täytyypä tilata sieltä jotain ku tilipäivä koittaa. Sukat olis nimittäin tarpeen :xmas: . Kerropas sitten ku peset ne vaatteet että pysyköö hyvässä kunnossa vielä =) . Paljon postimaksu muuten oli?

Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
No ni:D! Täytyypä tilata sieltä jotain ku tilipäivä koittaa. Sukat olis nimittäin tarpeen :xmas: . Kerropas sitten ku peset ne vaatteet että pysyköö hyvässä kunnossa vielä =) . Paljon postimaksu muuten oli?

Toimituskulut oli 4,90? eli hyvinkin kohtuullinen nykyään :) Joo sittenhän sen lopulta näkee ku on ne pessy että minkälaista se laatu loppupeleis on. Että onko ne vaatteet viel suunnilleenkaan saman mallisia jne.. :laugh:

Postikulut näköjään ihan edullinen :). Alkaa jo sormet syyhyttää ja katse pian Linus&Lottaan... Toivotaan että on, en tilaa ennen ku saan kuulla miten vaatteiden on käyny pesun jälkeen:D.

Mikäs on olo? Mulla alkaa olla ihmismäinen olo jo, innostuin riehumaan pojan kanssa ja sit tajusinkin että pitäis vähän rauhallisemmin ottaa ettei tuu takapakkia. Siivoilin vähän ja tein parin päivän sapuskat pakkaseen ja ja ja.... :D

Yhteistyössä