Tyksin parkkipaikoista

• Viestiketjun aloittaja äiti&taapero
  • Ensimmäinen viesti
äiti&taapero
Onko siellä missään maksutonta parkkipaikkaa? Entä paljonko maksullisessa on tuntihinta? Täytyis muistaa ottaa kolikoita mukaan. Huomenna pitäs olla kuopuksen kanssa ennen aamukahdeksaa siellä...

Eipä taida olla.. Ainakaan sairaalanalueella :( Ja muutenkin se paikka järjestely on siel ihan pepusta, joten kannattaa mennä reilusti etuajassa, sillä jo pelkän paikan saamiseen menee ikuisuus... |O

*nimim. monesti kuukausien aikana käynyt,...*

näin turuus
Alkuperäinen kirjoittaja vakioasiakas:
Mä en oo maksanut ikinä siellä parkkimaksua ja sakkoja en ole saanut. Sen sata kertaa olen käynyt...
Ootko kuitenkin maksullisella paikalla ollut?! Aattele jos kuitenkin joku kerta se poliisisetä kuitenkin käy siellä kiertelemässä niin saatkin maksaa kaikki ne ilmasetkin käynnit sakkojen muodossa.

nojoo
Alkuperäinen kirjoittaja vakioasiakas:
Mä en oo maksanut ikinä siellä parkkimaksua ja sakkoja en ole saanut. Sen sata kertaa olen käynyt...
Sulla on ollu sitten mahottoman hyvä tuuri..
Ja uskoisin et moni maksaa mielellään ennemmin sen 20 senttiä tunnilta (joka tuskin monen taloutta kaataa.), kun sen mahdollisen parkkisakon..

äiti&taapero
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
20 senttiä/tunti eli halpa on parkkimaksu. Ilmaisia paikkoja ei ainakaan mun tietääkseni siellä enää ole.
Kiitos tiedosta, osaan sitten varata kolikoita mukaan. Vähän arvelinkin ettei ilmasia paikkoja enää ole, joskus vuosia sitten oli muutama siellä sen piipun alapuolella...

Yhteistyössä