Tykkäisittekö huonoa?

Kun meillä on tässä kadulla sellanen perhe, jonka tyttö (10v) käy välillä meillä leikkimässä tyttöjen kanssa. Aika vähän ollaan tytön vanhempien kanssa tekemisissä, isän kanssa jutellaan välillä pari sanaa.
Mä annoin sille tytölle sunnuntaina toppahousut ja jokusen paidan, "kotihousuja" mitä en enää itse käytä ja kun ollaan suunnilleen samaa kokoa. Mietin vaan myöhemmin, että oiskos pitänyt kysyä vanhemmilta, että kelpaako ne...? Tyttö kävi eilen meillä taas leikkimässä ja kiitti nätisti vaatteista kyllä, vanhempia en olekkaan nyt nähnyt :)

Alkuperäinen kirjoittaja jep jep:
no en mutta vanhempana ihmetteleisin asiaa ja kyllä soittasin perään että onko annettu pökät ja maksanko jotain tms. kiittäisin kyllä henk.koht.
Näin juuri. Ihmettelisin jos ilman aikuisten juttelua lapseni alkaisi kantaa kotiin vieraita vaatteita. Laita seur. kerralla vaikka lappu mukana.

n
Mulle kyllä kieltämättä tulisi sellainen olo että ajatteleeko antaja et, meillä ei olisi varaa vaatteisiin tai lapsemme vaatteet olisi jotenkin huonoja. En osaa selittää paremmin :D

No en tykkäis huonoa, kuulostaa musta ihan normaalilta et jos ei tartte itse niin voi antaa jollekkin jolle ne vaatteet vois käydä. Vois tietty olla että itse sanoisin lapselle että kiittää vaatteista ja sanoisin itse kiitos vasta sitten kun nähtäisiin.

Olisin äitinä hiukan hämmästynyt jos minulle tuntemattoman perheen väki laittelee vaatteita. En pahastunut, mutta hölmistynyt.

Muutenkin tykkään tuntea lapsieni ja nuorieni ystävien perheet, ja olla näiden perheiden kanssa ainakin kahvitteluväleissä.

Yhteistyössä