.
viitaten tohon blow job keskusteluun ja siihen kun joku **keijo yms. sanoo että kyllä kaikki miehet tykkää...
ite en tykkää et mua nuollaan.
ite en tykkää et mua nuollaan.
sit se vaan on tehty huonosti jos et ole tykännytAlkuperäinen kirjoittaja .:ite en tykkää et mua nuollaan.
niinhän se olikin täytyy näyttää ukolle tää ketjuAlkuperäinen kirjoittaja vieras:sit se vaan on tehty huonosti jos et ole tykännytAlkuperäinen kirjoittaja .:ite en tykkää et mua nuollaan.
no, niin vissiin täytyy.Alkuperäinen kirjoittaja ap:niinhän se olikin täytyy näyttää ukolle tää ketjuAlkuperäinen kirjoittaja vieras:sit se vaan on tehty huonosti jos et ole tykännytAlkuperäinen kirjoittaja .:ite en tykkää et mua nuollaan.
Mulla on kyllä tavara aina pestynä.Ei sitä tarvitse erikseen lähtee pesemään...Alkuperäinen kirjoittaja free80:no mielellään tekisin itelle pienen pesun ennen nuolemista, mut kyllähän se on kivan tuntusta olla nuoltavana
No siis onhan se aina pestynä, mutta jos on pitkä päivä takana ja joutunut istuskelemaan jossain paljon niin silloin olisi kiva kävästä raitistumassa ensin itsekkään en mielellään koko päivän housuissa hautunutta munaa suuhuni laittas, tosin ei sekään nyt este oisAlkuperäinen kirjoittaja Rouva Jortikka:Mulla on kyllä tavara aina pestynä.Ei sitä tarvitse erikseen lähtee pesemään...Alkuperäinen kirjoittaja free80:no mielellään tekisin itelle pienen pesun ennen nuolemista, mut kyllähän se on kivan tuntusta olla nuoltavana
heh nuolenta (puolin ja toisin.) on yksi ihmisen perus tarve. tarviiko sitä selitelläAlkuperäinen kirjoittaja Tutkailija:Haluan nuolla ja tulla nuolluksi!