tykkäätkö leveestä lantiosta?

• Viestiketjun aloittaja leveet lantiot
  • Ensimmäinen viesti
Joillekin sopii, joillekin ei. Leveys on suhteellista. En kiinnitä erityistä huomiota muiden lantioihin tai niiden leveyteen. Mulla on aika kapea lantio, joten joskus korostan (levennän) sitä vaatteilla.

"Nelson"
Muuten tykkään kyllä, mutta vaatteiden löytäminen on ongelmallista, sillä yläosani on kokoa 38 ja alaosa 42-44. Mistä löytäisin tyylikkäitä mustia hameita, jotka ovat joustavaa materiaalia? Ja mistä kaupoista te leveälantioiset löydätte housuja?

"..."
Tykkään leveästä lantiostani. Olen laihtunut n. 15 kiloa 1,5 vuoden aikana ja tätä nykyä yläosani on kokoa 36 ja alaosani 38. Eli ei se kovin leveä ole, mutta suhteessa muuhun kroppaan leveämpi. Ilman leveää lantiota näyttäisin täysin muodottomalta. Käytän vaatteita, jotka päällä muotoni erottaa, en kuitenkaan mitenkään erityisesti korosta lantion seutua, en piilotakaan :) Erittäin tyytyväinen olen kroppaani.

Riippuu ihan siitä, millasessa kropassa se levee lantio on. Jos siitä kropasta löytyy myös persettä, niin sit on ihan jees, mut jos se on tämmösessä kropassa, mikä mul on, eli levee lantio ja paistinpannuperse, niin en tykkää. Tähän on jo erityisen vaikee löytää ees housuja, jotka istuu lantiolta, mutta joissa ei oo sit liikaa tilaa takapuolellekkaan.

en tykkää
Mullon hartiat, kainalon kohdalta, 107cm. Vyötärö 75cm. Lantio 106cm. Ja tissit on vain nippanappa beet, joissakin malleissa ceet. Yritä siinä sitten etsiä vaatteita! Puserot pitää olla isoja, mutta kuitenkin roikkuvat päällä kun ei ole täytettä. Housut pitää olla valtavat, mutta sitten vyötäröltä heiluvat tuulessa. Pituuttakin saa aina poistaa ja leveyttä pohkeiden kohdalta. Mekosta ei voi edes unelmoida :(

Mä kyllä tykkään, jos nyt puhutaan siis suhteessa leveästä lantiosta ei oikeasti mistään hehtaariperseestä. Itse olen kapealanteinen, niin kai sitä sitten heti ajattelee, että muilla olisi paremmin :D.
Ylipainoisella naisella mielestäni leveä lantio paremman näköinen kuin kapea, tai iso maha tms. Ja onhan se terveellsiempikin tapa olla lihava.

Yhteistyössä