Tykkääkö joku oikeesti että ukko nuolee pillusta myös häppäreiden väleistä ja työntelee kieltää emätin aukkoon tai nuolee persereikää?

  • Viestiketjun aloittaja Pimppi-Pirjo
  • Ensimmäinen viesti
Pimppi-Pirjo
Kerran annoin yhen äijän nuolla ja mulla yökötti koko ajan. Ei tuntunut hyvälle ja ajatuskin puistatti. Loppui lyhyeen. Kännikokeilu.
Vaikka ois kuin puhdasta niin persereikään ei kosketa!
Häppäreiden välissä ei tunnu miltään.
 
ev
YÖK tuo pylly juttu. hyi vittu, en todellakaan haluaisi että mies sieltä nuolee. siis oksetus!

mutta muuten tuo kaikki kuvailemasi on ihan jees, tosin kielen työntely reikään ei kyllä tunnu milleen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mietaasjussi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tykkäisin kyläettä nuoltaisiin paitsi persreikää ei saisi nuolla eikä muutenkaan koskea, kiitos.
Miks ei?
jos on ennakkoluuloinen? eikös meininki ole että 99% ajasta kun tässä kysymyksessä joku huutaa että ei, hyi, se kuuluu lukea "en ole ikinä kokeillutkaan".
 
ah, mikä provo! totuus on että jokainenhan tykkää mistä tykkää, mutta mulle toimii ihan koko pimperon nuoleskelu todella hyvin! klitoris tietenkin, mutta myös niistä muista kohdista tulee ihanaa vaihtelua ja lisästimulaatiota...
 
Todellakin tykkään! Jos en sais kaikkea tuota se olis sama, kun napsisin vain mansikat kermakakun päältä enkä edes maistaisi koko kakkua.

Toisaalta olen kaikin puolin pervo ja tykkään jutuista, joista moni ei.
 
Tykkään! Tosin itse haluan, että peräaukkoni on täysin karvaton, se on miellyttävämpää nuolijalle. Kun peräreikääni nuoltiin ensimmäisiä kertoja, siitä tuli jotenkin jännä tunne. Nyt en voisi olla ilman sitä. :flower: Myös ukko tykkää kun hänen reikäänsä nuollaan hellästi.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä