Tykkäättekö jos äitinne tulee teille siivoomaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vilinäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Vilinäiti

Aktiivinen jäsen
28.01.2006
9 137
3
38
Äiti soitti äsken et tulis pesee meidän ikkunat. Mä sanoin et ei pestä. Oon ollu just 7 päivää töissä rytkyyn ja nyt 1 vapaapäivä. Mies ja poikakin pois kotoa, joten nautin kun saan olla yksin ja tehdä mitä haluan tai olla tekemättä mitään.
Äiti ois pessy ikkunat ja mä oisin saanu olla. Mutta kun en mä halua tänne ketään hääräämään. Mun koti ja mun ikkunat. Sit jos oisinkin pirteempi ja itselläkin halua niin apu ois jees.
Äitipä se sit otti nokkiinsa. Ei oo kuulemma mitään tekemistä kun on iskäkin kotona (ovat lomalla ), heil oli tullu jotain sanaharkkaa ettei voi kotonakaan mitään puhua.

No en tykkäis, ois kyllä usein tänne työntymässä avuksi, mutta kiitos ei.
Ja vaikka oisin vasta siivonnut, meillä on hänen kategoriassaan sotkusta ja vois joskus siivotakin :kieh: ärsyttää, saatika että tulis tänne ite pesee ikkunoita tai muuta siivousta,
No thanks |O

Äiti siivoo aina kun on täällä poikaa hoitamassa. Ihan jees silloin kun ollaan itse pois kotoa. Onhan se kyl ihanaa kun töistä tulee ja koti on siisti edes sen vartin :D
Mut inhoon kun en löydä tavaroitani yms.
Pesee pyykkejä ja laittaa kuivumaan. Se hyvä puoli on et ei mene meidän laatikoille ja kaappeja tonkimaan.

Nyt kyl tuli vähän paha mieli itselle kun sanoin äidil ettei tartte tulla, kun oli äidilläkin kerta tylsää ja isän kans riitaa. Mutta kun mä en nyt vaan kerta kaikkiaan jaksa ja haluun olla rauhas. Mun vanhemmat siis asuu viereises talos et nähdään kyllä vähän liiankin usein :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
pyydän äitiäni auttamaan siivoamisessa. Etenkin nyt kun olen raskaana. Äitini on järjestyksen ihminen ja minä hieman...ööö...boheemi ;)

mutta anoppiani en huolisi siivoamaan. häpeäisin tätä sekasotkua. äitini tietää millainen olen ja on jo tottunut :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
pyydän äitiäni auttamaan siivoamisessa. Etenkin nyt kun olen raskaana. Äitini on järjestyksen ihminen ja minä hieman...ööö...boheemi ;)

Noin kans. Tykkään kyllä järjestyksestä mut en joka päivä kyl kaiva imuria tai pölyrättiä esiin. Likaista ei saa olla mut ei pieni epäjärjestys mun päätäni saa leviämään :D

Ei se tulis, mut en tykkäis. Ensinäkään en tykkäis, että se tutustuis niin läheisesti meidän sotkuihin ja toisekseen se alkaa jo olla niin vanhakin, etten missään nimessä antais sen huhkia meillä. :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Tigrita:
Äiti siivoaa aina, kun on meillä kylässä. Siihen ei ole vastaansanomista :D Ei hirveesti harmita, kun en itse tykkää siivota.

Sama täällä :) Se vaan nyt tykkää siivota, joten miksi häntä estämäänkään. Ja siis yleensä kun tulee niin on sit vähintään 2 yötäkin eikä vaan päivävisiitillä.

Yhteistyössä