tykkäätkö työstäsi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TuiKKu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä yleensä tykkään vaikka onkin raskas työ (s-hoitaja). Alalla olen ollut n. 6,5 v. Nykyisessä työssä tämän vuoden alusta ja se onkin ollut paras tähän mennessä =) Vastaa koulutusta ja työyhteisö on ihana! Tosin kovasti toivon että saisin jäädä äitiyslomalle välillä... :D

Olen nyt ollut työelämässä reilun vuoden ja en voisi kuvitellakaan parempaa duunia! Tämä on unelmahomma ja toivottavasti olen samassa paikassa vielä vuodenkin päästä. Tällä hetkellä jopa ahdistaa ajatus siitä, että pitäisi jäädä esim. äitiyslomalle. Siispä nyt ykkösenä on työ ja siitä neljännestä lapsesta voidaan keskustella ehkä sitten, kun olen lähempänä 35v... ;)

Itse olen tietokonenörtti ja siis koodaan tietokoneohjelmia työkseni. Nyt olen kyllä ollut kotona jo useamman vuoden lasten kanssa, mutta tähän työhän palaan varmaan syksyllä.

Työ on mun unelmatyöni, sitä on kyllä vaikea käsittää, mutta musta sen on sekä älyllisesti haastavaa, että helppoa yhtä aikaa. Tai siis, pitää miettiä eri ratkaisuvaihtoehtoja ja teknologioita ja pitää olla tarkkana, ettei tule virheitä, mutta se itse tekninen toteutus eli sen idean koodaaminen ohjelmaksi, on sitten se helppo osuus.

Olen tehnyt tätä työtäni noin 8 vuotta miinus tämä kotona vietetty aika eli työkokemusta on kertynyt kaikkinensa varmaan noin 5 vuoden edestä. Tätä aattelin kyllä tehdä eläkepäiviini asti, sopii mun ruumiinrakenteelle ja laiskalle luonteelle. Ovat kalastelleet mua myös projektin vetäjäksi ja tiimin vetäjäksi ja vaikka miksi, mutta paperityöstä en tykkää ja siksi pysyttelen lestissäni.

Tykkään ja toive onkin, että voin tehdä sitä vaikka lopun ikääni. Viihdyn töissä paljon paremmin nykyisin kuin kotona. Tulen kotona niin äkkiä vihaiseksi ja kiukkuiseksi. Onneksi lapset ovat jo niin isoja, etteivät kaipaa minua akuutisti koko ajan. :)

Tykkään,vaikkakin huonoina hetkinä on mielessä käynyt,että leivän vois saada helpommallakin tavalla.Nyt käsien "hajottua" on alkanut suoraan sanottuna vetuttamaan,kun ei kykene hommiin,ja niitä pitäs kuitenkin tehdä.Lomittajien saanti on kiven alla,jos onnistuu lomittajan saamaan,se on 2-3 päivää ja lopettaa(ts.niille annetaan niin lyhkäset työrupeamat)..

Tätä työtäni olen tehnyt 12v,poislukien ä-lomat ja saikut.

Työ on kivaa, haastavaa mutta tarpeeksi rutiinia. Työmäärä tappaa, pomo on pask...Työkaverit mukavia. Tehnyt näitä homia pari vuotta ja täytyy sanoo, että tällä työmäärällä tiedä millon saikulla jos ei ennen sitä pääse vaikka äippälomalle.

Yhteistyössä