K
Kishau
Vieras
Niin, minua kummastuttaa suuresti se, että miten ihmiset jakautuu niin voimakkaasti joko koira tai kissaihmisiin. Koiraihmiset sanovat usein VIHAAVANSA kissoja, ja sama toiste päin. Miksi ihmeessä? Erilaisia eläimiähän ne on, mutta kotioloissa molemmat suhteellisen samanlaisia (sosiaalisia, hellyyden kipeitä, älykkäitä, persoonallisia...) Vai onko se usein vaan sitä, että toista lajia ei tunneta juurikaan?
Mitä te olette mieltä?
Mitä te olette mieltä?